اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین روز از جشنواره ملی فیلم حسنات

فیلم کوتاه داستانی "سرزمین مادری" اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: سومین روز از جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با نمایش فیلم کوتاه داستانی "سرزمین مادری" آغاز شده و با نمایش 37 فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی دیگر ادامه می‌یاید.

فیلم کوتاه داستانی "سرزمین مادری" اکران می‌شود

زاون قوکاسیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در روز سوم جشنواره از ساعت 9.30 دقیقه تا 11 داستانی سرزمین مادری علی‌اصغر یوسفی از اراک، داستانی "کلاس پنجم/ب" میرعباس خسروی‌نژاد از تهران، پویانمایی "هر چه بکاری همان را درو می‌کنی" پژمان علی‌پور و کامران یوسفی از مهاباد ، داستانی "لحظه سکوت سایه‌ها" عثمان محمدی از تهران، مستند "خانه عروسک" محمدرضا بحری کرج، "عروسک" محمدمهدی حاجت‌پور از همدان، مستند "فرشته" پرشنگ بشیری از مهاباد و منها کاظم‌مولایی از تهران در سالن آمفی‌تئاتر تالار استاد فرشچیان اکران می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین فیلم‌های کوتاه داستانی "پیامبر" سیدوحید حسینی‌نامی از تبریز، پویانمایی "سایه‌ها در آخرین خاطره رود" رضا محمدی از سنندج، داستانی "رویای آرزو" فریبرز آهنین از اصفهان، مستند با دست‌های یک مادر محمدرضا مهرآفرین از گرگان، داستانی "آمین" ناصر ناصرپور از لرستان و مستند عروس عشایر حسن قهرمانی از اردبیل از ساعت 11.15 الی 12.30 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه فیلم‌های بعد از ظهر در سه سانس به نمایش درمی‌آید، تصریح کرد: از ساعت 14.30 الی 16 داستانی "آی گول" مهدی حیدری از ارومیه، داستانی "خط ‌خطی" وحید رابودان از تهران، پویانمایی "سنگستان" علی بانگین از ارومیه، مستند "روزگار درودگر" مجید عکاف از اصفهان، داستانی وقتی "همه چیز تمام می‌شود" شهرام میراب‌اقدم از تهران، پویانمایی "باران" به کارگردانی آزاد جعفرپور از ارومیه، مستند "یاد عشق" محمدحسین عابدی از کرج و داستانی "امضاء" فرید مزروقی از تهران نمایش داده می‌شود.

وی ادامه داد: مستند "بی‌بی تولدت مبارک" سیدحامد نوبری از اراک، داستانی "مداد سبز من" فیاض بهرام از اردبیل، پویانمایی "آپیل در سرزمین آدم‌برفی‌ها" امیر آذرسا از اصفهان، داستان "قطره قطره" سیدسجاد موسوی از قم، داستانی "آخر خط" امیرحسین ترابی از تهران، مستند "مش تقی" سیدمحمدحسین هاشمی از قم، پویانمایی "سوسک کوچک" حسین ملایمی از تهران و داستانی "به اضافه یک" محمد صفرزاده از تهران از ساعت 16.15 الی 17.45 به اکران عمومی درمی‌آید.

قوکاسیان درباره آخرین سانس نمایش فیلم‌های کوتاه روز سوم نیز گفت: داستانی "شمارش معکوس" محمد آریانی از اردبیل، داستانی "بچه مرز" رضا جمالی از اردبیل، پویانمایی "مترسک، موش و پرنده" ریحانه کاوش از اصفهان، مستند "سرای خاموش" سام ارجمند از تهران، داستانی "دیوار" شهروز آقایی‌پور از تهران، مستند "مادرانه" جواد کاهانی از مشهد، داستانی "تیله" فرخ حنیفه و مریم فتحی اردبیل و داستانی "جعبه‌ها" احسان جعفری از تهران از ساعت 18 تا 19.30 دقیقه نمایش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: از میان این فیلم‌ها "روزگار درودگر" در بخش ویژه اصفهان، "خانه عروسک" در بخش تجربه اول و هشت فیلم کلاس پنجم/ب، رویای آرزو، آمین، وقتی همه چیز تمام می‌شود، امضاء، قطره قطره، آخر خط و دیوار در بخش جایزه بزرگ این جشنواره شرکت کرده‌اند.

دبیر دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات تصریح کرد: بخش جنبی سومین روز جشنواره حسنات شامل مراسم نکوداشت ملکه رنجبر (بازیگر) همراه با نمایش فیلم "عاطفه" در قاب اثر شاهد احمدلو است که از ساعت 19.30 تا 20.30 برگزار می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین در سالن نمایش حوزه هنری از ساعت 18.30 تا 21 فیلم بلند "مصائب چارلی" و فیلم کوتاه "مترسک" برای عموم مخاطبان به نمایش در می‌آید و پس از آن جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور علی سعادت کارگردان فیلم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول