اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای رعایت حال مسافران نوروزی انجام شد

پاکسازی 10 کیلومتر از ورودی‌های شهر سی‌سخت

خبرگزاری فارس: شهردار سی‌سخت از پاکسازی 10 کیلومتر از ورودی‌های شهر سی‌سخت برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد.

پاکسازی 10 کیلومتر از ورودی‌های شهر سی‌سخت

عبدالمطلب رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از قابلیت‌های بالای گردشگری این شهر سخن به میان آورد و اظهار کرد: شهر سی‌سخت با اندک توجه بیشتر می‌تواند یکی از بهترین مناطق جذب توریست و گردشگر در منطقه جنوب و جنوب غربی ایران شود.

 

شهردار شهر توریستی سی‌سخت بیان داشت: به همین منظور شهرداری سی‌سخت همه توان خود را بر روی این موضوع قرار داده و تفکر اصلی ما این است که بتوانیم با پذیرایی هر چه بهتر از مسافران و گردشگران در معرفی هر چه بهتر این منطقه به هموطنان خود در سراسر کشور موفقیتی حاصل کنیم.

 

رهنما بیان داشت: به همین منظور چهار محل اقامت با همه امکانات برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در این شهر توسط شهرداری تدارک دیده شده است.

 

شهردار سی‌سخت عنوان کرد: به دلیل قرار داشتن ایام نوروز در این شهرستان در فصل سرما همه سعی خود را بر آن داشته‌ایم که از این بابت برای گردشگران مشکلی به وجود نیاید و به همین منظور همه اماکن اقامتی خود را مجهز به سیستم گرمایشی کرده‌ایم.

 

رهنما به پاکسازی و بهسازی تا شعاع 10 کیلومتری ورودی این شهر اشاره کرد و گفت: این اقدام را از چندین روز قبل انجام داده‌ایم و همچنین برای رعایت حال مسافران و لذت بردن از مواهب طبیعی این شهر نظافت شهر سی‌سخت را با همه امکانات و نیروها نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول