اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور شعب بانک ملی خراسان‌جنوبی خبر داد

پرداخت تسهیلات به 210 متقاضی مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس:‌ رئیس امور شعب بانک ملی خراسان‌جنوبی گفت:‌ در سال جاری تاکنون تسهیلات مشاغل خانگی به 210 نفر در سطح استان پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات به 210 متقاضی مشاغل خانگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رحمت‌الله طیبی پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌جنوبی به عملکرد شعب بانک ملی استان در راستای پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی در استان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در سال جاری 778 متقاضی مشاغل خانگی به بانک‌ ملی در استان معرفی شدند که از این تعداد تاکنون 210 نفر تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند.

رئیس امور شعب بانکی ملی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هم‌چنین در بخش خوداشتغالی نیز این بانک در سال جاری به 192 نفر تسهیلات پرداخت کرده است.

طیبی ادامه داد: ‌هم‌چنین در بخش خوداشتغالی 96 پرونده از کمیته امداد به مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد:‌ هم‌چنین به 63 پرونده از بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی بیش از 3 میلیارد ریال نیز تسهیلات پرداخت شده است.

*پرداخت 2 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در بانک تجارت

رئیس امور شعب بانک تجارت خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه به عملکرد این بانک در مورد پرداخت تسهیلات به پرونده‌های مشاغل خانگی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال جاری 2 میلیارد و 985 میلیون ریال تسهیلات در بخش مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است.

مجید افغانی‌مقدم افزود: بیش از 947 پرونده به شعب بانک تجارت استان برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شده‌اند که از این تعداد تاکنون 120 مورد تسهیلات خود را از این شعب دریافت کرده‌اند.

*تأمین وثیقه مشکل متقاضیان مشاغل خانگی

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی متقاضیان مشاغل خانگی تأمین وثیقه مورد نیاز بانک‌های عامل استان است.

انتهای پیام/ح20/ط4000‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول