اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست‌ویکم لیگ دسته یک بسکتبال

تیم کاله مازندران به صدرنشینی‌اش در لیگ تداوم بخشید

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی باشگاه کاله مازندران گفت: بسکتبال کاله مازندران به صدرنشینی‌اش در لیگ تداوم بخشید.

تیم کاله مازندران به صدرنشینی‌اش در لیگ تداوم بخشید

نعمت قربانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان آمل بیان داشت: در هفته بیست‌ویکم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال کاله مازندران با 28 امتیاز اختلاف مقابل تکماش قزوین به پیروزی رسید و جایگاه خود در صدر جدول لیگ دسته یک بسکتبال در گروه دوم را استحکام بخشید.

وی خاطرنشان کرد: شامگاه دیروز از هفته بیست‌ویکم لیگ دسته یک بسکتبال تیم کاله مازندران با اختلاف 28 امتیازی مقابل گروه صنعتی تکماش قزوین به پیروزی رسید و جایگاه خود در صدر گروه دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور را استحکام بخشید.

مسئول کمیته روابط عمومی باشگاه کاله مازندران تصریح کرد: تنها نماینده مازندران در این دیدار با ارایه بازی زیبا و تماشاگرپسند در مجموع چهار کوارتر با امتیاز 86 بر 58 حریف قزوینی خود را شکست دهد.

قربانی تصریح کرد: احتمال پیروزی کاله مازندران در این دیدار محتمل بود، زیرا این تیم صدرجدولی در مقابل تیمی صف‌آرایی کرده بود که در اواسط جدول جا خوش کرده بود.

وی گفت: کاله مازندران با کسب حداکثر امتیاز این دیدار جایگاه خود در جمع سه تیم بالای جدول را بیش از گذشته استحکام بخشید و صدرنشینی خود در گروه دوم را مسجل کرد تا همواره از امیدها و مدعیان قهرمانی به شمار رود.

مسئول کمیته روابط عمومی باشگاه کاله مازندران با اشاره به کادر فنی این تیم یادآور شد: رضا نوری از مربیان جوان و خوش آتیه استان مازندران کار هدایت جوانان بسکتبالیست کاله را برعهده دارد و با استفاده از تجربیات و دانش ورزشی علی‌محمد رجایی سرپرست این تیم و دبیر هیئت بسکتبال مازندران امیدوار به قهرمانی در لیگ دسته یک بسکتبال کشور است.

قربانی با اعلام اینکه در آخرین دیدار مرحله گروه لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران در بابل و سالن سردار شهید سجودی میزبان است، ابراز داشت: این تیم باید در هفته بیست‌ودوم لیگ دسته یک مقابل تیم قدرتمند آرارات تهران صف‌آرایی کند.

وی در پایان اذعان داشت: کاله مازندران تا قبل این دیدار با 16 پیروزی و کسب 36 امتیاز در رده نخست جدول گروه دوم جای داشته و گروه صنعتی تکماش قزوین نیز با 31 امتیاز در رده ششم جای دارد.

به گزارش فارس، لیگ دسته یک بسکتبال کشور با حضور 22 تیم در دو گروه پیگیری می‌شود و کاله مازندران در گروه دوم با 12 تیم دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول