اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ارومیه صورت می‌گیرد

برگزاری دومین کنگره استانی پژوهش‌های علوم پزشکی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: دبیر علمی کنگره استانی پژوهش‌های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: دومین کنگره استانی پژوهش‌های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری دومین کنگره استانی پژوهش‌های علوم پزشکی آذربایجان غربی

آیدین زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این کنگره توسط کمیته تحقیقات دانشجویی و به همت دانشجویان عضو کمیته تحقیقات دانشجویی و در راستای ادامه روند تعالی این کمیته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به کسب تجربیات ارزشمند این کمیته در برگزاری کنگره‌های کشوری و استانی، تصریح کرد: این موفقیت‌ها گام بزرگی برای برگزاری کنگره استانی دیگری در سال 1391 با عنوان" دومین کنگره استانی پژوهش‌های علوم پزشکی" برداشته است.

این مسئول با دعوت از تمام دانشجویان پژوهشگر استان برای شرکت در این کنگره، افزود: از تمام دانشجویان پژوهشگر که مقالاتی در حوزه محورهای همایش دارند دعوت می‌شود تا خلاصه مقالات خود را طبق دستورالعمل این فراخوان به آدرس الکترونیکی همایش ارسال کنند.

زینالی مشارکت فعال و گسترده پژوهشگران و دانشجویان را در تحقق اهداف تعیین شده همایش مؤثر و ارزشمند اعلام کرد.

وی با اشاره به زمان برگزاری این کنگره، گفت: کنگره استانی پژوهش‌های علوم پزشکی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان غربی چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1391 در ارومیه برگزار می‌شود.

این مسئول محل برگزاری این کنگره را سالن آمفی‌تئاتر دانشکده پزشکی ارومیه اعلام کرد و اظهار داشت: تمام  پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را حداکثر تا پنجم اردیبهشت ماه سال آینده به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول