اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 90 صورت می‌گیرد

اجرای 1000 برنامه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری برنامه‌‌های فرهنگی و ورزشی به اجرا درآمده توسط معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به یک‌هزار و 500 برنامه می‌رسد.

اجرای 1000 برنامه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

احد زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اعلام این موضوع و همچنین مقایسه آن با سال گذشته اظهار داشت: اجرای یک‌هزار و 250 برنامه نتیجه زحمات همکاران معاونت دانشجویی و فرهنگی در سال گذشته بود که تعداد این برنامه‌ها در 10 ماه سال 90 از این رقم گذشته و پیش‌بینی می‌کنیم که تا پایان سال جاری تعداد برنامه‌های فرهنگی اجرا شده به یک‌هزار و 500 برنامه فرهنگی و ورزشی برسد.

زینالی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این برنامه‌ها، افزود: سال گذشته برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده بود که امسال این رقم افزایش یافته و اعتبار نهایی برنامه‌های فرهنگی در این زمینه تا پایان سال اعلام خواهد شد.

این مسئول در ارتباط با برنامه‌های ویژه دانشگاه در 10 ماه سال جاری افزود: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در 10 ماه سال 90 برنامه‌های ویژه‌ای داشت که معاونت دانشجویی و فرهنگی مجری آن بود.

زینالی با اشاره به مهم‌ترین این برنامه‌ها گفت: کنفرانس ملی دانشجویی اعتیاد، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع اعتیاد، همایش تعمیق باورهای دینی بر مبنای ترویج قرآن کریم، ویژه برنامه‌های دهه فجر که با شکوه تمام برگزار شد و طراحی برنامه آموزشی که چگونگی طرح و اجرای برنامه‌های آموزشی را آموزش می‌دهد از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه به حساب می‌آید.

وی اعطای جوایز نفیس به حافظان کل و جزء قرآن، وجود و منتشر شدن 12 نشریه در دانشگاه که توسط 15 تشکل اداره می‌شوند، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی در مناسبت‌های مختلف بین کارکنان و دانشجویان از دیگر برنامه‌های دانشگاه در 10 ماه سال 90 به حساب می‌آید.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ارتباط با اعزام دانشجویان به عتبات عالیات و اردوهای سیاحتی دیگر، گفت: در 10 ماه سال جاری بیش از 600 دانشجو و 300 نفر از کارکنان دانشگاه به عتبات عالیات فرستاده شده‌اند، همچنین اردوهای یک روزه مختلفی در سراسر استان برای کارکنان و دانشجویان داشتیم که در این راستا 700 نفر از کارمندان و 1800 نفر از دانشجویان به اردوهای یک روزه اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول