اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

15 هزار مددجوی کمیته امداد زیر پوشش بیمه قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان گفت: امسال 15 هزار مددجوی کمیته امداد در استان همدان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

15 هزار مددجوی کمیته امداد زیر پوشش بیمه قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مهدی فضلی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد از رشد 150 درصدی در بخش بیمه تأمین اجتماعی مددجویان خبر داد و افزود: امسال 15 هزار مددجوی کمیته امداد در استان همدان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند که به ازای هر نفر 6 میلیون ریال برای بیمه  آنان واریز می‌شود.

وی با اشاره به اولویت کار دولت در سال جاری برای ایجاد اشتغال اظهار داشت: امسال استان همدان تعهد ایجاد 3 هزار و 218 مورد شغل را داشته که تاکنون 14 هزار و 966 مورد ثبت سامانه اشتغال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از کسب بالاترین رتبه ایجاد اشتغال نسبت به دیگر دستگاه‌ها و تقدیر رئیس جمهور و معاون ایشان از کمیته امداد خبر داد و افزود: امسال در استان همدان در ایجاد اشتغال 500 درصد رشد داشته‌ایم. 

وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس تصویب شورای عالی اشتغال ایجاد فرصت‌های شغلی در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر به کمیته امداد محول شده است، تصریح کرد: هر زمان که مصوبه دولت به کمیته امداد ابلاغ شود آن را اجرایی می‌کنیم.

فضلی اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان را به عنوان یک امر مهم و الگو در سطح کشور دانست و گفت: هیئت دولت با توجه به اینکه طرح‌های ایجاد شده با مبالغ پایین توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) که منجر به پیشگیری از مهاجرت روستاییان، ایجاد اشتغال پایدار، حل مشکلات اجتماعی و موارد دیگری که باعث رشد و افزایش تولید در کشور شده، این مصوبه را به تصویب رسانده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان توانمندسازی فکری و حرفه مددجویان را ‌از اولویت‌های کار کمیته خواند و گفت: کار این نهاد مدد به حیات و زندگی شرفتمندانانه مددجویان است.

فضلی در پایان سخنانش اضافه کرد: کمیته امداد برای کارانگیزی، توان‌سازی و خودکفایی مددجویان تسهیلاتی به ترتیب مبالغ یک، 5 و 20 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول