اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات استان مرکزی:

25 هزار نفر در استان مرکزی آموزش‌های قرآنی را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: در سال جاری 25 هزار نفر از علاقه‌مندان آموزش‌های قرآنی را در رشته‌های مختلف فرا گرفتند.

25 هزار نفر در استان مرکزی آموزش‌های قرآنی را فرا گرفتند

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این آموزش‌ها در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، حفظ، تفسیر، قرائت، آموزش‌های عمومی و متوسطه ارائه شده است.

وی تصریح کرد: امسال 60 دوره تربیت معلم قرآنی در دارالقرآن کریم این اداره برگزار شد که طی آن یک‌هزار و 500 معلم قرآنی به کادر تخصصی آموزش قرآن در استان افزوده شد.

به گفته وی در حال حاضر 7 هزار معلم قرآنی در استان مشغول فعالیت هستند.

مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت 132 خانه روستایی و 38 موسسه قرآنی گفت: راه‌اندازی موسسه و خانه‌های قرآنی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌های سال آینده این نهاد خواهد بود.

شفیعی تربیت مدرس قرآن، اجرای طرح ارتقا و بازآموزی معلمان قرآنی، برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و متوسطه و تخصصی و تلاش به منظور ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی را از دیگر اولویت‌های مهم این اداره در سال آینده عنوان کرد.

به گفته وی 50 محفل انس با قرآن کریم، چندین جشنواره‌ قرآنی کودک و نوجوان و برگزاری جشنواره جوان و خانواده در راستای ترویج فعالیت‌های قرآنی از برنامه‌های اجرا شده در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول