اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان:

ضوابط جدید شهرسازی طرح تفصیلی اصفهان ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: ضوابط شهرسازی طرح تفصیلی جدید شهر اصفهان اعم از ارتفاع، سطح اشغال و تراکم،حریم اشراف، سایه اندازی و نماسازی ابلاغ شد.

ضوابط جدید شهرسازی طرح تفصیلی اصفهان ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری این کلان‌شهر مسعود نریمانی با اعلام این مطلب اظهار داشت: ضوابط شهرسازی و ساختمانی شهر اصفهان که در قالب طرح تفصیلی جدید (طرح بازنگری) تهیه شده است، پس از بررسی‌های لازم در ۹ بهمن ماه سال جاری به تصویب کمیسیون ماده پنج رسید و از سوی استاندار به شهرداری اصفهان ابلاغ شد.

وی با تاکید بر این که ابلاغ ضوابط شهرسازی طرح تفصیلی جدید شهر جایگزین ضوابط قبلی مصوب سال ۷۲ می‌شود، افزود: ضوابط جدید شهرسازی از این پس ملاک عمل قانونی برای تمام ساخت و سازهای شهری و صدور پروانه ساختمان و امور شهرسازی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ضوابط جدید شهرسازی با استفاده از تجارب قبلی و کار کارشناسی بسیار قوی و گسترده، اغلب نواقص ضوابط قبلی اصلاح و برطرف شده است، تصریح کرد: ضوابط شهرسازی مصوب اخیر بسیار شفاف، کامل و جامع است.

وی اضافه کرد: شفاف‌سازی در ضوابط مربوط به ارتفاع، سطح اشغال و تراکم،حریم اشراف، سایه اندازی،نماسازی، آتش نشانی و ایمنی، پارکینگ، مناسب سازی برای معلولان و ارتفاع پایه مجاز از ویژگی‌های ضوابط شهرسازی جدید است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول