اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌آباد:

حضور پرشور مردم در انتخابات سیلی محکمی بر صورت استکبار بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سیلی محکمی بر صورت استکبار بود.

حضور پرشور مردم در انتخابات سیلی محکمی بر صورت استکبار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع نمازگزاران خرم‌آبادی ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: این حضور آگاهانه و دشمن‌شکن، دشمن را متزلزل و آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث برگزاری باشکوه و دشمن‌شکن انتخابات ۱۲ اسفند باید مدت‌ها تحلیل و بررسی شود، یادآور شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، مردم استان لرستان نیز سنگ تمام گذاشتند و تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: این حضور بار دیگر اقتدار، عظمت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشاند.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس نهم در استان لرستان از جمله هیئت‌های نظارت، اجرایی، بازرسی، نیروهای امنیتی، نیروی انتظامی، رسانه‌ها و بویژه صدا و سیمای مرکز لرستان به خاطر فراهم نمودن این حضور حداکثری تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام از مدت‌ها پیش با سیاه‌نمایی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات بودند، اما این حضور پرشور و با نشاط مردم در پای صندوق‌های اخذ رای پاسخی کوبنده به این نقشه شوم دشمنان بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران و بویژه مردم ولایت‌مدار استان لرستان با حضور پرشور و با نشاط خود در انتخابات مجلس نهم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و سیلی محکمی به صورت استکبار زده‌اند.

حجت‌الاسلام میرعمادی خطاب به منتخبان مردم در مجلس نهم گفت: مردم و مسئولان بخوبی تکلیف خود را انجام داده‌اند اما شما باید با وحدت و اعتقاد به دنبال حل مشکلات مردم باشید.

وی ضمن تبریک به خاطر انتخاب این نامزدها خاطرنشان کرد: باید از تمام ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات مردم لرستان تلاش کنید.

حجت‌الاسلام میرعمادی تصریح کرد: استان لرستان نیازمند کار و تلاش، وحدت و همدلی است که باید منتخبان مردم این استان برای کار و تلاش و رفع مشکلات این استان از هم‌اکنون آماده باشند.

حجت‌الاسلام میرعمادی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را برای همیشه ادب کرده و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: این حضور نشان داد که تبلیغات دشمن پوچ و بی‌اثر بوده و هر رأی مردم پاسخ کوبنده‌ای به تهدید دشمنان بوده است.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه به ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تأثیر بسزایی در جذب جوانان به مساجد را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.

وی یادآور شد: اگر جوانان می‌خواهند در مقابل جنگ نرم ایستادگی کنند، باید به مساجد و نمازجمعه‌ها روی بیاورند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: موفق‌ترین نهاد فرهنگی که برای جذب جوانان تلاش کرده‌اند، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوده‌اند.

حجت‌الاسلام میرعمادی از همه مسئولان فرهنگی لرستان خواست کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را تقویت کنند.

وی یادآور شد: تا زمانی که ما مسجد و محراب را داشته باشیم سلامت جامعه حس می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا نماد فضیلت و حقانیت یک ملت هستند.

حجت‌الاسلام میرعمادی خاطرنشان کرد: شهدا پیشتاز ایمان،‌جهاد و هجرت هستند و آنها نیز در نزد پروردگار زنده هستند.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: حیات و نشاط جامعه مرهون خون شهیدان است.

وی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران نیز یادگاران و یادآوران شهدا در سطح جامعه هستند.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: ما نسبت به شهدا مسئولیت سنگینی داریم زیرا باید یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: باید وصیت‌نامه شهدا را همیشه بخوانیم زیرا اینها منشور معنویت در انقلاب اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: یاد و خاطره شهدا باید در دل‌ها زنده نگه داشته شود زیرا اعتقاد به شهدا نشان از عمق اعتقادات دینی ماست.

انتهای پیام/ط4000/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول