اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان مسابقات

برترین‏ کتاب‌خوان‌های دامغان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‏های کتاب‌خوانی شهرستان دامغان با پایان این دوره از مسابقات معرفی شدند.

برترین‏ کتاب‌خوان‌های دامغان معرفی شدند

مسئول تبلیغات سپاه دامغان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: مسابقات کتاب‌خوانی خانواده پاسداران سپاه ناحیه دامغان برگزار شد و برترین‏های آن امروز معرفی شدند.

حسین ناهیدی افزود: توجه به کتاب و مطالعه نیازمند به عوامل تهییجی و ترغیبی متفاوتی است که یکی از شیوه‏های ترغیبی، در معرض قرار دادن کتاب برای مخاطبان محسوب می‏شود.

وی تصریح کرد: به منظور تهییج،‌ تشویق و ترویج کتاب‌خوانی در بین خانواده پاسداران بر آن شدیم تا با اجرای مسابقات کتاب‌خوانی و توزیع کتاب بین خانواده‏های پاسدار، فرهنگ کتاب‌خوانی را در بین آنها رشد و ترویج دهیم.

ناهیدی با بیان اینکه همواره زمینه‏های ترغیبی و رقابتی در امور فرهنگی از ضروریات مؤثر برنامه‏های فرهنگی است، گفت: وجود مسابقه کتاب‌خوانی در ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی عامل انگیزش بسیار مؤثری است.

مسئول تبلیغات سپاه دامغان اظهار داشت: در مسابقه کتاب‌خوانی جاذبه و دافعه حضرت علی(ع) و مسابقه کتاب‌خوانی آیین زندگی و احکام در خانه، بیش از 100 نفر شرکت کردند و به 18 نفر برتر آنان جوایز نفیسی اهداء شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول