اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف شهرداری اردبیل صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز در پارک‌های اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل از برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در پارک‌ها و مجامع عمومی خبر داد.

برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع نماز در پارک‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع نماز و نویسندگان جوان در اردبیل، اظهار داشت: اقامه نماز و ارزش دادن به مقوله کتاب منجر به جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد و شهرداری اردبیل بر این اساس در حال مطالعه و بررسی چگونگی برگزاری مسابقات نماز و کتابخوانی با موضوع نماز در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در پارک‌ها و مجامع عمومی است.

این مسئول ضمن بر شمردن فضایل نماز و اثرات آن در خانواده و جامعه، بر گسترش و ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی تاکید کرد و افزود: اثرگذاری این گونه کارها بسیار موثر و مطلوب است و با عنایت به اینکه نماز اولین مسئله ما مسلمانان است، شهرداری نیز مصمم است در برنامه‌هایی که موجب ترغیب و تشویق افراد جامعه به ادای فریضه الهی می‌شود، حضوری موثر داشته باشد.

بدری با تاکید بر اینکه برای ترویج فرهنگ نماز نیاز به استفاده از اهالی فکر و اندیشه داریم، ابراز داشت: بحث‌های فرهنگی و اعتقادی پایه و اساس بحث‌های تمام امورات است و شهرداری اردبیل برنامه‌های مفیدی برای مسایل اعتقادی آغاز کرده است.

وی گفت‌: اقامه نماز در ادارات سبب احساس آرامش روحی و روانی و افزایش خدمت به مردم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این مراسم از حضور و فعالیت چشمگیر شهرداری اردبیل در بین دیگر دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر کرد.

شکرالله عبدی با برشمردن جایگاه و ویژگی نماز در تربیت افراد و در کاهش بزه در جامعه ابراز داشت: نماز خودبینی و تکبر را از فرد سلب می‌کند و سبب پاکسازی انسان‌ها از شرک می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای مسابقات نماز و کتابخوانی با موضوع نماز سبب آشنایی افراد و خانواده‌ها از مزایای این فریضه الهی می‌شود، افزود: امسال 10 هزار نفر در کل استان شرکت‌کننده داشتیم که به 120 نفر از برگزیدگان جایزه اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از ستاد‌های اقامه نماز نمونه استان و همچنین برگزیدگان استانی مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و نویسندگان جوان تجلیل شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول