اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسس جامعة‌القرآن خبر داد

فعالیت 600 شعبه جامعة‌القرآن در کشور

خبرگزاری فارس: موسس جامعة‌القرآن کشور از فعالیت 600 شعبه جامعة‌القرآن در کشور خبر داد.

فعالیت 600 شعبه جامعة‌القرآن در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان جمعه شب همایش بزرگ قرآنی با حضور حفاظ، قاریان و دوستداران آیات وحی در خانه قرآن روستای نظرآقا در دشتستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد مهدی طباطبایی، موسس جامعةالقرآن کل کشور در این همایش بزرگ در ارتباط با کتاب آسمانی قرآن مطالبی بیان کرد و اظهار داشت: بنا به فرموده قرآن کریم کسانیکه حق تلاوت آیات الهی را با تفکر در آیات و عمل به فرامینش ادا می‌کنند، مومنین واقعی و عده‌ای که حدود الهی را رعایت نمی‌کنند و محارم قرآن را مرتکب می‌شوند دارای ایمان نیستند.

وی افزود: بحمدالله پس از انقلاب اسلامی شاهد بروز و ظهور حافظان و قاریان ممتاز، به ویژه در نونهالان بوده‌ایم و این پیشرفت را مدیون خون شهدا، تشویقات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری عظیم‌الشأن هستیم.

موسس جامعة‌القرآن کل کشور از فعالیت 600 شعبه جامعه‌القرآن در کشور خبر داد و اذعان داشت: به برکت انقلاب اسلامی و این محافل امروزه پس از گذشت 12 سال از تاسیس این موسسه، 600 شعبه جامعة‌القرآن و 47 مدرسه قرآنی در کشور فعال هستند که ارزش و اهمیت زیادی دارد.

در ادامه این همایش دکتر سید محمد حسین طباطبایی(علم‌الهدی) حافظ و مفسر توانمند قرآن کریم خاطر نشان کرد: یادگیری و توجه به قرآن دارای ثمرات و اهمیت بسیار والایی است که از حقوق اصلی فرزندان بر والدین بشمار می‌رود.

وی از تاسیس ده‌ها موسسه قرآنی در استان در طول این سفر خبر داد و گفت: توسعه و گسترش تعالیم آسمانی قرآن امری بسیار ارزنده است و باید از همه امکانات برای ترویج فرهنگ قرآن بهره ببریم.

امام جمعه سعدآباد نیز ضمن خوش‌آمدگویی به حضار و مهمانان ویژه جلسه به اهمیت نقش قرآن در زندگی پرداخت و عامل پیشرفت بشری را قرآن بیان کرد.

حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی یادآور شد: مفسرینی چون علامه طباطبایی(ره) و شاعرانی چون حافظ و سعدی نتیجه مصاحبت و همنشینی با قرآن و ورود در بطن آن هستند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول