اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد در اوج گمنامی در ولایتمداری نمره اول است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد در اوج گمنامی در ولایتمداری نمره اول است.

کهگیلویه و بویراحمد در اوج گمنامی در ولایتمداری نمره اول است

حجت‌الاسلام صفدر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: افتخارآفرینی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات مجلس شورای اسلامی به گونه‌ای بزرگ و باشکوه بود که همه را به تحسین واداشت و به راستی که مردم این استان شایسته تقدیر و مدال افتخارند.

وی اظهار کرد: باید به استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک نماد از افتخارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد مدال افتخار داده شود و از مردم ما نیز در قالب همایش‌های مختلف تجلیل شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید افتخار کنیم که استان ما در اوج گمنامی همیشه در لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشگام‌تر از سایر استان‌ها هستند. 

وی به حضور پرشور ایرانیان در انتخابات و سایر میدان‌های سیاسی اشاره و تصریح کرد: مردم ما به جهانیان ثابت کرد‌ند که قدرت اصلی بمب هسته‌ای و موشک و سلاح نیست، بلکه قدرت ایران اسلامی نیروی انسانی با ایمان و اراده می‌باشد. 

پناهی افزود: اکنون مسئولان عالی کشوری وظیفه دارند که رسیدگی به مشکلات این استان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و مشکلاتی را که در بخش‌های مختلف وجود دارد برطرف کنند.

این مسئول افزود: مردم با حضور خود نشان دادند که اسیر حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان نمی‌شوند و به چنین مردم دشمن‌شناسی که بصیرت را به طور کامل در وجود خود دارند باید خدمت بیشتری کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول