اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید:

ایثار هویتی تجدیدشونده دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثار هویتی تجدیدشونده دارد همچون عشق که همیشه زنده و پویاست.

ایثار هویتی تجدیدشونده دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حمید ساروخانی در افتتاحیه نخستین جشنواره منطقه‎ای نمایش کوتاه خلاق ایثار اظهار داشت: ایثار راهی تمام نشدنی است و ایثارگر برای رسیدن به کمال همواره در تکاپوست.

وی تصریح کرد: کسی که به این وادی قدم می‎گذارد و یا در احیای این ارزش‎های ماندگار گام برمی‎دارد همان طالب حقیقی است که برای به کمال رسیدن همواره در تلاش و کوشش است تا آنجا که اعطای هنر در مفهوم ناب به هنرمند، بهانه این کمال‎گرایی می‎شود.

رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه هنر واقعی فرصتی برای شکوفا شدن و متمایز شدن است خاطر نشان کرد: انتظار دغدغه‎های انسان‎دوستانه و کوشش‎های هنرمندانه این‎بار در برپایی نخستین جشنواره منطقه‎ای تئاتر خلاق ایثار جلوه‎گر شده است.

ساروخانی خطاب به هنرمندان عرصه تئاتر بیان داشت: شما تلاشگران به یمن این حرکت، هویت خود را باز می‎یابید و هویت اصیل ایران اسلامی را دگرباره گوشزد کرده و خاطره نیکی‎ها و جان‎فشانی‎ها را پاس می‎دارید.

وی با اشاره به اینکه هنرنمایی در تئاتر ایثار، تکرار و تداعی جوانمردی‎ها است یادآور شد: از زمانی که غیورمردان ایرانی به دفاع از کیان و ناموس خود در برابر مهاجم به‌پا خاستند جلوه شکوهمند ایثار متجلی شد.

رئیس اداره هنرهای نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پایان از تلاش هنرمندان و دست‎اندرکاران برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری قدردانی کرد و اظهار داشت: تاریخ پر افتخار ایران اسلامی برگ‎های زرینی از عمیق‎ترین ایثارها و رفیع‎ترین رشادت‎ها است، گرچه در تمام جوامع مفهومی ژرف دارد، اما در مرز و بوم ایران، عطر و بوی دیگری گرفته و در قالب‌های مختلف رخ نمایانده است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول