اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-424

هیچ نامزد انتخاباتی در خراسان جنوبی شکایت نکرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: سلامت انتخابات چه در خراسان جنوبی و چه در کل کشور به خوبی رعایت شد به طوری که حتی یک شکایت از سوی نامزدها در خراسان جنوبی نداشتیم.

هیچ نامزد انتخاباتی در خراسان جنوبی شکایت نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد ابراهیم افشاری ظهر امروز در جمع مردم مرکز استان خراسان جنوبی در تشریح عملکرد ستاد انتخابات استان به همزمانی انتخابات 12 اسفند با انقلاب‌های منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از نکات مهم در انقلاب‌های منطقه حرکت به سمت برآورده شدن خواسته‌های مردم است که استکبار را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به تلاش گسترده وزارت کشور و استانداری‌ها به منظور برگزاری انتخابات سالم ابراز داشت: هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "مبادا انتخابات مجلس نهم مانند انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به یک چالش تبدیل شود"؛ سرلوحه ستاد انتخابات کشور و مسئولان مختلف در حوزه انتخابات قرار گرفت.

* مشارکت گسترده مردم را دنبال کردیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دو نکته‌ای که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تضمین سلامت انتخابات بود که به لطف خدا و همراهی مردم این دو نکته چه در خراسان جنوبی و چه در کل کشور به خوبی رعایت شد به طوری که حتی یک شکایت از سوی نامزدها در خراسان جنوبی نداشتیم.

افشاری سپس به تشریح زحمات همکاران خویش در ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی پرداخت و ابراز داشت: فعالیت‌های ما در ستاد انتخابات استان از 9 ماه قبل از انتخابات آغاز شد که در نتیجه آن انتخابات در فضای امن و آرام و در سلامت کامل برگزار شد.

وی با اشاره به مبنای شعار ستاد انتخابات کشور که قانون‌مداری، عدالت‌محوری و مشارکت گسترده مردم بود، تصریح کرد: این شعار را سرلوحه کار خود قرار دادیم تا کسی منتخب مردم شود که خود مردم خواسته باشند.

* 84.5 درصد مردم استان در انتخابات شرکت کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حضور 84.5 درصدی مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات مجلس نهم ابراز داشت: در چهار حوزه انتخابیه استان 28 نامزد تایید صلاحیت شده با هم به رقابت پرداختند و مردم از بین آنها به نامزد مورد علاقه خود رای داده و با حضور 84.5 درصدی خویش در انتخابات یکی از رتبه‌های نخست کشور را در بحث مشارکت کسب کردند.

افشاری با اشاره به حضور گسترده مردم در سراسر کشور تاکید کرد: علی‌رغم همه تبلیغات که علیه این نظام صورت گرفت و با وجود مسائل اقتصادی، تحریم‌ها و فشارها، مردم با حضور پرشکوه خویش برگ دیگری را در تاریخ پر فروغ جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی ادامه داد: شعور مردم، نظم و امنیت، آرامش، تدبیر و قاطعیت در برخورد و اقدامات مدبرانه از ویژگی‌های این انتخابات بودند.

افشاری از رسانه ملی، مطبوعات، خبرگزاری‌ها، نیروهای امنیتی و انتظامی، بسیج، روحانیون و ائمه جماعت شهرستان‌ها استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول