اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-420

خزاعی: عقب‌نشینی آشکار دشمن از پیامدهای انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: عقب‌نشینی آشکار دشمن از پیامدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری مردم در این صحنه است.

خزاعی: عقب‌نشینی آشکار دشمن از پیامدهای انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان اظهار داشت: حضور پرشور و بیش از 64 درصدی ملت در انتخابات، حمایت اکثریت مردم از نظام، اطاعت از فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری و مشارکت گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها با توجه به تبلیغات سوُ و فشارهای دشمن را می‌توان از پیام‌های ارزشی انتخابات عنوان کرد.

وی با بیان اینکه عقب‌نشینی آشکار دشمن از پیامدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حضور حداکثری مردم در این صحنه است، تصریح کرد: این مهم رئیس جمهور آمریکا را مجبور به پس گرفتن حرفهایش کرد.

 

* اتحادیه اروپا در پرونده هسته‌ای درخواست آغاز مجدد مذاکرات با ایران را دارد

امام جمعه نهبندان ادامه داد: دشمنان اسلام و قرآن امروز به این نتیجه رسیدند که تحریم، تهدید، تبلیغات ضد فرهنگی و اسلامی و توطئه بر ملت و نظام اسلامی ما تاثیرگذار نیست و باید با ایران راه دیپلماسی را در پیش بگیرند.

خزاعی با اشاره به دسیسه‌های دشمن در ارتباط با زیر سؤال بردن سلامت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال 88 افزود: خداوند هرگز این افراد را نخواهد بخشید و مکرشان را همانند گذشته به خودشان باز گردانده و باز خواهد گرداند و دشمنان باید بدانند که سالم‌ترین و قانونمندترین انتخابات در دنیا منحصر به نظام اسلامی ماست.

وی یادآور شد: اتحادیه اروپا در پرونده هسته‌ای درخواست آغاز مجدد مذاکرات با ایران را دارد.

 

*تسهیلات نوروزی در شهرستان نهبندان به خوبی فراهم شود

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه کم کم به عید نوروز و سال جدید نزدیک می‌شویم، گفت: افراد جامعه اسلامی محوریت امور خویش را در تمامی اوقات به ویژه در لحظه سال تحویل و ایام عید نوروز با معنویت قرار دهند.

خزاعی اظهار داشت: از نوروز در احادیث و روایات دینی به طور فراوان یاد شده چرا که بهترین و مهم‌ترین وقایع تاریخ خلقت جهان و امورات اسلامی در این روز رقم خورده است.

وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان نهبندان در این ایام باید بهترین امکانات و فضاها را برای مسافران نوروزی و هموطنان فراهم و پدید آورند تا فرهنگ شهرستان برای آنان ترویج شود.

امام جمعه نهبندان افزود: از ظرفیت‌ها و استعدادهای مختلف و البته بی‌نظیر شهرستان باید برای معرفی نهبندان استفاده شود.

انتهای پیام/ط4000/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول