اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-421

حسینی: ضدانقلاب خارج‌نشین درک درستی از ایران ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فردوس با اشاره به حضور بالای مردم در انتخابات 12 اسفند گفت: ضدانقلاب خارج‌نشین درک درستی از شرایط داخلی ایران ندارد.

حسینی: ضدانقلاب خارج‌نشین درک درستی از ایران ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان داد که هر اندازه فشارهای دشمنان افزایش یابد میزان مشارکت مردم نیز بیشتر می‌شود.

وی افزود: حربه تحریم دشمن نه تنها کارساز نیست بلکه سبب مشارکت بیشتر مردم نسبت به دوره‌ قبلی مجلس می‌شود.

حسینی میزان مشارکت در انتخابات مجلس در دوره هفتم و هشتم را حدود 51 درصد خواند و تصریح کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات این دوره 14 درصد افزایش یافت.

امام جمعه فردوس یادآور شد: افزایش حضور مردم در انتخابات نشانگر این واقعیت است که تحریم انتخابات و تحریم اقتصادی، انگیزه ملت ایران را برای حضور بیشتر کرده است.

وی گفت: پیام ملت ایران به رهبر معظم انقلاب این است که تا آخرین قطره خون خود در دفاع از راهی که با رهبری آغاز کرده‌اند بر سر پیمان خود استوار می‌مانند و نمی‌گذارند که تاریخ تکرار و امام عدالتخواه تنها بماند.

حسینی به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط امام راحل اشاره کرد و افزود: ملت و نظام ما وامدار شهدا و ایثارگران هستند و خدمت به شهدا و ایثارگران جبران ذره‌ای از ایثارگری آنان را نمی‌کند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: هر انسان مومنی که عمل صالح انجام دهد و راه تقوا را طی کند تلاش و سعی او مورد ناسپاسی قرار نمی‌گیرد بلکه اجر و مزد آن را دریافت می‌کند.

انتهای پیام/ط4000/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول