اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار فارس

درختکاری در کمربند سبز شیراز انجام شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته منابع طبیعی مراسم درختکاری در کمربند سبز شیراز با حضور استاندار فارس انجام شد.

درختکاری در کمربند سبز شیراز انجام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این مراسم که صبح امروز با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، شهردار شیراز و جمعی از مسؤلان  برگزار شد استاندار فارس چند نهال را به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در ارتفاعات شمال غرب شهرک گلستان غرس کرد.

استاندار فارس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با قدردانی از شهرداری شیراز و منابع طبیعی در ایجاد فضای سبز ارتفاعات شیراز اظهار داشت: توسعه کمربند فضای سبز یکی از ضرورت‌های تنفسی شهر است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حسین صادق عابدین تصریح کرد: در سال‌های گذشته بیش از آنکه به موضوع اصلی منابع طبیعی در این اداره پرداخته شود بیشتر مسائل سیاسی مطرح می‌شد که شایسته نبود.

صادق عابدین ابراز داشت: معتقدیم باید عرصه‌های مختلف منابع طبیعی در اختیار مردم قرار گیرد تا آنان بتوانند استفاده‌های لازم را داشته باشند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس نیز بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با سودجویان عرصه‌های منابع طبیعی اتمام حجت شده و با آنان برخوردهای لازم صورت گرفته و ادامه می‌یابد.

کاظم بردبار در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص یک قطعه 400 هکتاری برای نهال کاری در خروجی شیراز به سمت سپیدان خبر داد و بیان داشت: در این قطعه 14 هزار و 600 نهال به‌نام شهدای فارس و قطعه‌ای نیز به نام خبرنگاران نهال‌کاری می‌شود.

بردبار تصریح کرد: خبرنگاران رسانه‌های فعال در این استان در هفته منابع طبیعی در این قطعه نسبت به کاشت نهال اقدام می‌کنند.

شهردار شیراز نیز در سخنانی تصریح کرد: در هفته منابع طبیعی با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس 50 هکتار از ارتفاعات شمال غرب شیراز در شهرک گلستان درختکاری شد.

علیرضا پاک فطرت افزود: در این ارتفاعات نمونه‌هایی از درختان زیتون کشت شده است که با ساخت منبع آب در این مکان به صورت قطره‌ای آبیاری می‌شود.

پاک فطرت بیان داشت: با توسعه کمربند سبز شیراز یک درگاه تنفسی مناسب برای این کلان‌شهر ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول