اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پشتیبانی از طرح‌های عمرانی صورت گرفت

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با استاندار فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بانک ملی ایران و استاندار فارس دیدار و در مورد پشتیبانی از طرح‌های عمرانی و تولیدی استان فارس، گفت‌وگو کردند.‌

دیدار مدیرعامل بانک ملی ایران با استاندار فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، در این جلسه که با حضور مدیران اقتصادی و صنعتی استان صورت گرفت، موضوع ارائه تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان فارس مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار فارس در این دیدار با اشاره به نیازمندی‌های صنعتی استان فارس، خواستار تامین اعتبارات مورد نیاز برای پشتیبانی از واحدهای تولیدی و همچنین تعیین تکلیف طرح‌های اشتغال‌زای استان، توسط بانک ملی شد.

حسین صادق عابدین با بیان این که برای ایجاد تناسب میان منابع سپرده‌های مالی بانک ملی در استان فارس و میزان مصارف آن در این استان، باید تسهیلات بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی استان قرار گیرد، خواستار ارائه طرح‌های مطالعه شده از سوی دستگاه‌های متولی در استان، به بانک ملی شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس تصریح کرد: بانک ملی متعهد شده است تا سقف 80 درصد از منابع سپرده‌های بانکی مردم در فارس را در همین استان صرف ارائه تسهیلات برای واحدهای تولیدی کند و در این راستا، حداکثر تا خرداد ماه، این مبلغ به طرح‌های اشتغال‌زا تخصیص داده می‌شود.

فرشاد حیدری مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این دیدار با اشاره به علاقمندی این بانک به سرمایه‌گذاری در استان فارس، گفت: بانک ملی استان مجاز است برای افزایش سقف تسهیلات استان برای رعایت نسبت مصارف به سپرده‌ها، تامین سرمایه در گردش واحدهای موجود برای حداکثر کردن طرح‌های اشتغال‌زا، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و پذیرش طرح‌های جدید را در دستور کار قرار دهد.

همچنین در این جلسه مقرر شد یک شعبه صرافی بانک ملی در استان فارس گشایش یابد و پذیرش سند تفکیکی واحدهای صنعتی، مورد قبول شعبات بانک ملی استان فارس قرار گیرد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول