اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی بانک کشاورزی جنوب کرمان

طرح آموزش بانک کودک و نوجوان در جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر ستادی شعبه‌های بانک کشاورزی جنوب کرمان گفت: نخستین دوره کارگاه آموزشی طرح بانک کودک و نوجوان در جیرفت در حال برگزاری است.

طرح آموزش بانک کودک و نوجوان در جیرفت برگزار می‌شود

محمدرضا حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آموزش بانک‌پذیری خانواده‌ها با تأکید بر آموزش دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و لزوم آشنایی نوجوانان با اصول تجارت الکترونیک توافقنامه‌ای برای اجرا به اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ارسال شد.

وی افزود: مدیریت طرح آموزش بانک کودک و نوجوان به عهده رئیس اداره آموزش و پرورش است و بر همین اساس طوری برنامه‌ریزی شده تا از فرصت‌های بین کلاس‌ها و ساعت‌های فوق برنامه استفاده شود.

حاتمی تصریح کرد: نخستین کارگاه آموزشی این طرح همزمان با افتتاح ساختمان مدیریت شعبه با حضور 25 نفر دانش‌آموز پسر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کلاس‌ها مطالب کتابچه‌ای که برای همین منظور تهیه شده به صورت عملی و تئوری آموزش داده می‌شود و تا کنون حدود 200 نفر دانش‌آموز پسر و دختر بین 11 تا 15 سال در این کارگاه‌ها آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به استقبال پرشور دانش‌آموزان از این کلاس‌ها اذعان داشت: میزان آموزش در یک جلسه شامل یک ساعت آموزش تئوری و یک ساعت آموزش عملی است. مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در جنوب کرمان افزود: در این دوره‌ها چگونگی استفاده از دستگاه خودپرداز، خرید فروشگاهی و دستگاه اضافه برداشت از داخل بانک و استفاده اینترنتی از حساب و انواع حساب‌ها آموزش داده می‌شود.

حاتمی با اشاره به ایجاد محیطی جذاب برای شرکت کنندگان ابراز داشت: در این کارگاه‌ها به هر نفر یک بسته آموزش شامل یک عدد دفترچه یادداشت و خودکار، سی‌دی و یک عدد کارت عابر بانک به‌نام شرکت کننده با موجودی 50 هزار ریال اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه هر هفته دو تا سه کلاس آموزشی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مزیت این طرح برای دانش‌آموزان دوره‌ راهنمایی شامل قرعه‌کشی سالانه روز جهانی کودک و اولویت در واگذاری تسهیلات بعد از سن 18 سالگی است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول