اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی گیلان:

سارق عابر بانک افراد مسن در گیلان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری سارق عابر بانک افراد مسن در گیلان خبر داد.

سارق عابر بانک افراد مسن در گیلان دستگیر شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عبادالله کریمی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان چگونگی دستگیری سارق عابر بانک افراد مسن و ناتوان را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: فردی که به بهانه کمک کردن به افراد مسن و ناتوان در دریافت پول از عابر بانک از آنها سرقت می‌کرد توسط کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان ادامه داد: به دنبال چندین شکایت از طرف افراد مسن و سالخورده مبنی بر اینکه به دلیل ناتوانی در امر برداشت وجه از عابر بانک، از فردی که در محل حضور داشته است کمک گرفته و آن شخص با این ادعا که عابر بانک شما در دستگاه گیر کرده و باید به داخل شعبه مراجعه کنید اقدام به برداشت وجه و سرقت از حساب عابر بانک آنان کرده است.

وی، افزود: پس از وصول این شکایت بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی فعالیت خود را آغاز و در گام نخست با انجام چهره نگاری به کمک مالباختگان اقدام به ترسیم چهره فرضی متهم کردند.

کریمی، ابراز داشت: کارآگاهان با ایجاد گشت‌های نامحسوس در مناطق وقوع جرم، شخصی را مشاهده کردند که در مقابل دستگاه خودپرداز قصد فریب خانم مسنی را داشت که بلافاصله وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی، با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری و سرقت شد، بیان داشت: پس از مواجهه حضوری با مالباختگان و شناسایی متهم توسط آنان وی به بزه خود اعتراف کرد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی گیلان، متهم اعتراف کرد که با پرسه زدن در مناطق مختلف شهر افراد مسنی را که قصد برداشت پول از عابر بانک را داشته‌اند شناسایی کرده و با تظاهر به کمک به آنها و جلب اعتماد مالباختگان اقدام به برداشت وجه و سرقت از عابر بانک آنان کرده و از محل متواری شده است.

وی، با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هر گونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول