اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته منابع طبیعی

8 هزار اصله نهال در میناب توزیع و کاشت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری میناب گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی بیش از هشت هزار اصله نهال در این شهرستان توزیع و کاشت می‌شود.

8 هزار اصله نهال در میناب توزیع و کاشت می‌شود

عزیز سیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میناب با بیان اینکه شعار هفته منابع طبیعی در سال‌جاری "منابع طبیعی پشتوانه جهاد اقتصادی" است، اظهار داشت: از 15 تا 21 اسفندماه به نام هفته منابع طبیعی ناگذاری شده که برنامه‌های متعددی در این ایام برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین روز از هفته منابع طبیعی که در تقویم برنامه‌ها روز درختکاری نام گرفته برنامه غرس نهال در بلوار آل محمد(ص) با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی میناب همچنین از تشکیل جلسه کمیته حفاظت از اراضی ملی با حضور قضات و رئیس دادگستری میناب در این شهرستان خبر داد و افززود: افتتاح سد زیرزمینی سندرک و سدهای سنگی ملاتی حوزه بادکش هشتبندی، دیدار با امام جمعه و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، بهره‌برداری از پروژه‌های بخش مرتع و نهالکاری در بوستان‌های روستایی، برپایی نشست خبری و تشریح عملکرد اداره منابع طبیعی و نهالکاری در مدارس شاخص شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته منابع طبیعی است.

سیدی همچنین افزود:طی هماهنگی‌های انجام شده بیش از 8 هزار اصله نهال بین دهیاری‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها، ادارات و بوستان‌های روستایی توزیع می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی میناب اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون و در فصول مناسب برای کشت، بیش از 15 هزار اصله نهال در سطح شهرستان کاشته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ خانواده منابع طبیعی با حضور هنرمندان برجسته استانی پایان بخش برنامه‌های هفته منابع طبیعی در میناب است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول