اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان غربی:

402 کانون فرهنگی مساجد در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: 402 کانون فرهنگی و هنری مساجد هم اکنون در مناطق مختلف آذربایجان غربی در حال فعالیت هستند.

402 کانون فرهنگی مساجد در آذربایجان غربی فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدرضا بابازاده ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی مساجد که در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی ارومیه تشکیل شد اظهار داشت: هم اکنون تعداد قابل توجهی کانون در مناطق مختلف استان برای زیرپوشش قرار دادن جوانان در حال فعالیت هستند که در کنار کانون‌ها 75 کتابخانه نیز فعال و مجهز به کتب مورد نیاز جوانان است.

 

وی تصریح کرد: از این تعداد حدود 18 کانون به صورت تخصصی در حال پاسخگویی به جوانان هستند چهار واحد آن امسال مصادف با ایام الله دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند در 28 رشته مختلف به ویژه ورزش، مهدویت، قرآن، نماز، سمعی بصری، هنرهای تجسمی، شعر و ادبیات فعال هستند لذا درصددیم تعداد این کانون‌ها فراخور نیازهای نسل جدید افزایش بدهیم.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: سال جاری سهمیه استان برای راه‌اندازی کانون 128 واحد بود خوشبختانه با یاری فعالان فرهنگی و عاشقان اهل بیت (ع) این کانون‌ها راه‌اندازی شد، تشکیل آنها و تداوم فعالیت این کانون‌ها مرهون تلاش و پیگیری مسئولان مختلف اعم از فرمانداران، دهیاران و بخشداران است.

 

بابازاده به فعالیت‌‌ این کانون‌ها برای پر کردن اوقات فراغت جوانان به ویژه در ایام تعطیلات تابستانی اشاره کرد و افزود: تابستان امسال 324 کانون برنامه‌های متنوعی اجرا کرده‌اند و بیش از 20 هزار نفر اعضای کانون‌ها در این برنامه‌ها حضور موثر و چشمگیر داشتند.

 

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه این قبیل اماکن در جذب جوانان به مساجد نقش موثری داشته‌اند خاطرنشان کرد: این کانون‌ها در لبیک گویی به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان تاسیس شد لذا تاکنون هم در جذب و نگهداری جوانان توفیق‌های چشمگیری داشته‌اند.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول