اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری استان مازندران خبر داد

افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری مازندران گفت: بر اساس گزارش مدیرکل منابع طبیعی غرب استان ساخت و سازهای غیر مجاز بیشتر از فعالیت‌های مجاز در در این بخش است.

افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام حسین طالبی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیسیون ماده 100 شهرهای استان مازندران با بیان اینکه کمیسیون‌های مختلف در شهرداری‌ها در ساماندهی ساخت و سازها موثر است، اظهار داشت: مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب استان مازندران به شورای حفظ حقوق بیت‌المال نامه‌ای نوشت که به ساخت و ساز غیر مجاز انشعاب برق نمی‌دهیم.

طالبی با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در غرب استان در بخش اخذ برق میلیاردها تومان به استان خسارت وارد می‌کند، تصریح کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز هزینه سنگینی را در داخل و خارج از محدوده بر عهده شهرداری‌ها می‌گذارد که این عامل موجب می‌شود به هدف توسعه شهری نرسیم.

وی یادآور شد: تجاوز حریم انهار، اماکن نظامی، جنگل، مرتع، اراضی دولتی و تمام تخطی‌های از این دست خسارت سنگینی را برای استان به همراه دارند.

رئیس دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: در کمیسیون ماده 100 شهرداری‌ها حکم صادر می‌کنند ولی به درستی قانون اجرا نمی‌شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول