اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم خبر داد

راه‌اندازی نخستین شهرک نمایشگاهی بخش خصوصی در قم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان قم گفت: به زودی عملیات احداث نخستین شهرک نمایشگاهی بخش خصوصی کشور در استان قم آغاز می‌شود.

راه‌اندازی نخستین شهرک نمایشگاهی بخش خصوصی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یونس عالی‌پور امروز در آیین بازگشایی فاز دوم نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا با اشاره به پرهیز از تمرکز زدایی در برپایی نمایشگاه‌ها تاکید کرد: امسال تصمیم گرفتیم که نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در نقاط مختلف شهر و در نوبت‌های مختلف برگزار شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در پردیسان، مجتمع امام خمینی(ره) و محل دائمی نمایشگاه استان قم گفت: از روز شنبه نیز نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در منطقه نیروگاه برپا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه در کل نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در قم در مجموع هزار غرفه برپا شده است، خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت‌هایی پایین‌ در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در فاز دوم نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا شده است، 170 غرفه کالاهای مورد نیاز مردم در شب عید را عرضه می‌کنند.

عالی‌پور یادآور شد: کالاهای اساسی مردم شامل برنج، روغن، گوشت سفید و قرمز، شکر، روغن و... با قیمت‌های دولتی به مردم عرضه می‌شود.

وی در خصوص قیمت در نظر گرفته شده برای عرضه مرغ و گوشت گفت: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا مرغ با قیمت هر کیلو 3 هزار و 570 تومان و گوشت قرمز هر کیلو 9 هزار و 300 تومان عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به توزیع برنج هندی قیمت هزار و 900 تومان اشاره کرد و گفت: قیمت کالاهای اساسی عرضه شده در این نمایشگاه‌ها از قیمت بازار پایین‌تر است.

وی با اشاره به بازدید روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم برپا شده است، تاکید کرد: تنوع کالا و قیمت‌ مناسب موجب شده است که مردم استقبال گسترده‌ای از این نمایشگاه‌ها داشته باشند.

عالی‌پور همچنین گفت: به زودی عملیات احداث نخستین شهرک نمایشگاهی بخش خصوصی کشور در استان قم آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در محل آغاز اتوبان قم – تهران واقع شده است، تاکید کرد: اقدامات اولیه راه اندازی این شهرک انجام شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول