اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز:

حضور باشکوه مردم در انتخابات دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی استان البرز گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرد.

حضور باشکوه مردم در انتخابات دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بهرام حسینی‌مطلق ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تئاتر سرود و تواشیح که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند و آنان را سرشکسته و مأیوس ساختند.

وی افزود: هر چند دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات نقشه‌های گوناگونی را طراحی کرده بودند اما حضور باشکوه مردم تمام نقشه‌های آنان را از بین برد.

این مسئول گفت: مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران اسلامی روز 12 اسفند با حضور خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر برگ زرینی را بر تاریخ کشور ثبت کردند و به دشمنان فهماندند که توطئه‌ها و تبلیغات منفی آنها تأثیری در ملت ایران نخواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری جشنواره ملی تئاتر سرود و تواشیح در این استان اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و سوق دادن جوانان به سمت فرهنگ و هنر ایرانی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشند.

حسینی‌مطلق تأکید کرد: برگزاری این‌گونه جشنواره‌ها علاوه بر تأثیرگذاری مثبت می‌تواند در ترویج فرهنگ و هنر ایرانی مؤثر باشد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول