اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 98

گلستان تا پایان سال میزبان هیئت دولت می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان گفت: سفر هیئت دولت به گلستان منتفی نشده و احتمال می‎رود این سفر تا پایان سال اتفاق بیفتد.

گلستان تا پایان سال میزبان هیئت دولت می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که در فرمانداری گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع انتخابات یک کار سخت، ملی و فراگیر است گفت: هم‌اکنون چشم جهانیان به این انتخابات دوخته شده لذا بر همه مردم لازم است تا با حضوری آگاهانه پای صندوق‎های رأی حاضر شوند.

وی تصریح کرد: در شهرستان گرگان 215 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده که 890 نفر عوامل اجرایی، 450 کاربر، 466 نیروی انتظامی، 215 بازرس، 50 نفر عوامل اجرایی برای هر صندوق ،480 نفر هیئت نظارت، 20 نفر هیئت بازرسی، 260 راننده، 20 نفر از اعضای شورای تامین است به طوری که مجموعا سه هزار و 100 نفر از اقشار مختلف در این انتخابات در شهرستان گرگان مشارکت می‎کنند.

فرماندار گرگان یادآور شد: از مجموع 25 نامزد انتخابات شهرستان گرگان، پای هر دو صندوق اخذ رأی یک نماینده از کاندیداها می‎تواند حضور داشته باشد.

گرزین افزود: افراد واجد شرایطی که می‎توانند در این انتخابات رأی بدهند باید تاریخ تولدشان از 12 اسفند سال 1372 به قبل باشد در این صورت می‎توانند در انتخابات شرکت کنند و برای اجرای یک انتخابات قانونی و سالم نیز همه امکانات فراهم است.

وی گفت: دشمنان هر ساله برنامه‎ریزی کرده‎اند که در 25 بهمن یک اجتماع بزرگ تحت عنوان "اجتماع سبز" داشته باشند و در اقصی نقاط کشور جمع شدند و متاسفانه حقیقت را به گونه‎ای دیگر انعکاس دادند ولی ملت ایران در سی و سومین سالگرد بزرگداشت ثمره خون شهدا و در 12 اسفند آتش تاثیرگذار شیطان‎کش خود را با حضور پرشور در پای صندوق‎های رأی نشان خواهند داد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول