اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر مشهد تاکید شد

ابطال مصوبه هیئت دولت در تشکیل شهرستان بینالود

خبرگزاری فارس: شورای اسلامی شهر مشهد بر ابطال مصوبه هیئت دولت مبنی بر تشکیل شهرستان بینالود تاکید کردند.

ابطال مصوبه هیئت دولت در تشکیل شهرستان بینالود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اعضای شورای شهر مشهد امروز در یکصد و سی‌ و هفتمین جلسه علنی این شورا در زمینه نامه فرماندار مشهد مبنی بر اینکه مصوبه این شورا مغایر با سیاست‌های عمومی دولت است، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اعضای شورای شهر بار دیگر مصوبه خود برای ابطال تشکیل شهرستان بینالود را عنوان کردند و اسماعیل مفیدی، رئیس کمیسیون برنامه بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: نظر فرماندار مشهد مبنی بر اینکه این مصوبه سبب اخلال در امنیت می‌شود، رد شد.

وی افزود: فرماندار اعلام کرده مصوبه تشکیل شهرستان بینالود متعلق به سال 87 است و این نشان می‌دهد دولت در آن زمان نیز مرتکب تخلف شده است.

مفیدی با بیان اینکه ما همچنان بر استخدام وکیل توسط شهرداری مشهد و ارسال این پرونده به دیوان عدالت اداری تاکید می‌کنیم، تصریح کرد: معتقدیم دستگاه‌های قضایی باید با جدیت در این مهم تصمیم‌گیری کنند.

عباس شیرمحمدی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این جلسه از گرانی‌های بی‌مورد و فزاینده گلایه کرد و خواستار فعالیت جدی تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه در آستانه عید نوروز شد.

وی با تاکید بر اینکه باید همانند سال‌های گذشته تدارکات و زمینه‌های استقبال از زائران فراهم شود، متذکر شد: این موضوع فقط ویژه شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها باید نسبت به این مهم حساس بوده و فعالیت‌های خود را به‌طور جدی انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد متاسفانه بعضی گرانی‌های بی‌مورد، گلایه مردم را در پی داشته و دستگاه‌های مرتبط با بحث کنترل قیمت‌ها باید فعالانه وارد عمل شوند.

شیرمحمدی به راهپیمایی 22 بهمن ماه و حضور پرشور و حماسی مردم مشهد اشاره کرد و گفت: حضور پرشور ملت غیور ایران نشان داد که تبلیغات بیگانگان هیچ تاثیری در اراده آهنین آن‎ها ندارد هر چند دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار بعد از شکست در جریان این راهپیمایی به دنبال بی‌رونق کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند ولی مطمئن باشند که مردم ایران بار دیگر آن‌ها را در انتخابات 12 اسفندماه نیز ناامید می‌کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول