اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد

تغییر تاکتیک دشمن برای مقابله با ایران / پس از انتخابات باید هوشیاری خود را حفظ کنیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمنان خارجی ایران به ویژه کشورهای زورگوی غربی تاکتیک‌های خود برای مقابله با جمهوری اسلامی را تغییر داده‌اند.

تغییر تاکتیک دشمن برای مقابله با ایران / پس از انتخابات باید هوشیاری خود را حفظ کنیم

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پیش از برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس، غربی‌ها با استفاده از رسانه‌های خود تلاش داشتند تا مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منصرف کنند.

وی افزود: در این مدت توطئه‌های بسیاری علیه ایران طراحی و اجرا شد و اگر نبود هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب و هوشیاری ملت ایران، نقشه شوم دشمنان عملی می‌شد.

* زیر سؤال بردن اصل انتخابات توسط رسانه‌های غربی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: به فضل الهی مردم ما با آگاهی و بصیرت بالای خود تحرکات دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب را درک کرده و با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر از نظام خود حمایت کردند.

سروری گفت: اگرچه حضور گسترده‌ی ملت ایران در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی کرد، اما این تصور که دسیسه‌های آنها پایان یافته، غیر واقعی است.

وی تاکید کرد: به طور قطع غربی‌ها برای مقابله با پیشرفت انقلاب اسلامی و اجرای طرح‌های ایران هراسی و منزوی کردن کشورمان، اقدام به تغییر تاکتیک خواهند کرد.

* لزوم حفظ هوشیاری پس از انتخابات

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: امروز دشمنان به دنبال زیر سؤال بردن اصل انتخابات و آزادی همه‌پرسی در کشورمان هستند.

سروری تاکید کرد: در چنین شرایطی باید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کرده و همچنان با آگاهی تحرکات دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را رصد کنیم.

وی در پایان گفت: به طور قطع مردم ما آگاه بوده و این دوران را نیز با هوشیاری و بصیرت خود پشت‌سر خواهند گذاشت.

انتهای پیام/آ20/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول