اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته معلم صورت می‌گیرد

تجلیل از 238 معلم در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در هفته معلم از 238 معلم استان زنجان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تجلیل می‌شود.

تجلیل از 238 معلم در استان زنجان

احمدی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بخشنامه بیست و هشتمین یادواره شهید مطهری بهمن ماه سال جاری به استان ارسال شده است که در جلسه شورای آموزش و پرورش ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد فضای موجود جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان در سال‌های اخیر، توجه به جایگاه معلم در صدر برنامه‌ها قرار گرفته است.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر جایگاه و مقام معلم تاکید ویژه‌ای شده است، افزود: نقش الگویی معلم در راستای اجرای این امر انبیا و اولیا بیشتر نمود می‌یابد.

وی با اشاره به حضور فرهنگیان و معلمان به عنوان معتمدان مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی این انتخابات نیز از معلمان بود.

مجتهدی با بیان اینکه اعضای ستاد بزرگداشت معلم انقلابی در راستای توجه به جایگاه معلم است خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر استان زنجان در برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم رتبه‌های اول و دوم را کسب کرده است.

وی حرکت نمادین در نهادینه سازی تکریم و تجلیل از مقام والای معلم در جامعه اسلامی، ترغیب انگیزش رشد و تعالی با ایجاد رقابتی سالم و بهبود کارآیی فرآیند آموزشی را از اهداف عمومی این ستاد عنوان کرد.

معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: بسیج نهادها، تشکل‌ها، سرمایه‌های اجتماعی و نخبگان سیاسی برای حضور در هفته معلم، ایجاد انگیزه و توانمند‌سازی مضاعف فرهنگیان، فراهم کردن شرایط مطلوب برای رقابت سالم و تقدیر و تجلیل از معلمان از اهداف اختصاصی این ستاد است.

وی با بیان اینکه در هفته معلم از 238 معلم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: از 34 معلم در سطح استان تجلیل می‌شود.

مجتهدی با اشاره به تجلیل از چهار معلم در عرصه ملی خاطرنشان کرد: از معلمان نمونه نیز در این هفته تجلیل می‌شود.

وی از فعال شدن نظام پیشنهادات خبر داد و گفت: هفته معلم همچون سال‌های گذشته با شکوه بیشتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول