اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

معلمان خطرات چهارشنبه آخر سال را به دانش‌آموزان توضیح دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: انتظار داریم معلمان و کارشناسان مسایل اجتماعی، دانش‌آموزان را از عواقب مواد محترقه و استفاده آنها در چهارشنبه آخر سال و مراسم چهارشنبه‌سوری با خبر کنند.

معلمان خطرات چهارشنبه آخر سال را به دانش‌آموزان توضیح دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل یدالله اکبرزاده شب گذشته در پانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان بیان داشت: این شهرستان در ماه جاری شاهد رویدادهای بزرگ فرهنگی و علمی بود.

وی تصریح کرد: چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد که در پنج شهر مازندران دنبال شده از 23 تا 27 بهمن ماه در آمل نیز پیگیری شد که فیلم‌های زیادی از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت داشتند.

نماینده عالی دولت در آمل با اشاره به حماسه حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن ماه تصریح کرد: مردم کشورمان از نخستین آزمون بزرگ الهی در این مدت سربلند بیرون آمدند و با حضور حماسی خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب، استکبارگران و فتنه‌گران داخلی زدند.

اکبرزاده دومین آزمون بزرگ خداوند بر این ملت را حضور در پای صندوق‌های رای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و یادآور شد: مدارس و مراکز آموزشی باید برای انتخابات تجهیز شوند و خود را آماده برگزاری آن بکنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اعضای تاثیرگذار ستاد تسهیلات سفر اداره آموزش و پرورش است، گفت: این اداره سال‌های گذشته فضا و شرایط بسیار مناسبی را برای هموطنان ما آماده کرده بود تا آنجایی که کمتر این فضا در شهرهای دیگر مهیا بود.

فرماندار آمل با تاکید اینکه آمل دروازه ورود به استان‌های شمالی کشور است و بیشترین مسافر را سال گذشته جاده هراز در خود گنجانده بود، خاطرنشان کرد: باید امسال نیز میزبان شایسته‌ای برای همه مسافران به استان‌های شمالی کشور و زائران به بارگاه ملکوتی امام هشتم شیعیان باشیم.

اکبرزاده در مورد چهارشنبه آخر سال نیز تاکید کرد: انتظار داریم معلمان و کارشناسان مسایل اجتماعی دانش‌آموزان را از عواقب مواد محترقه و استفاده آنها در چهارشنبه آخر سال و مراسم چهارشنبه‌سوری با خبر کنند تا امسال شاهد صحنه‌های دلخراشی نباشیم و سال جدید سالم و بدون استرسی را همه خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول