اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

خاتمی خواست بگوید قصد تحریم انتخابات را ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان‏ دماوند گفت: حضور سیدمحمد خاتمی و برادرش در انتخابات امروز اعلام این امر بود که شاید نمی‏خواهند سیر تحریم انتخابات را دنبال کنند.

خاتمی خواست بگوید قصد تحریم انتخابات را ندارد

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به حضور "سیدمحمد خاتمی" در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه وادان زیرپوشش حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به اینکه منزل برادر سیدمحمد خاتمی در همان منطقه قرار دارد و وی مهمان برادر خود بوده، برای رأی دادن به این شعبه مراجعه کرده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه جریانات اصلاح‏طلب اعلام کرده بودند که در رأی‏گیری شرکت نمی‏کنند؛ اما سیدمحمد خاتمی امروز به همراه برادر خود سیدعلی خاتمی در پای صندوق رأی حاضر شد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با این حرکت خط بطلانی بر القائات اصلاح‏طلبان کشیده شد و آنها خواستند به نوعی نشان دهند که نمی‏خواهند سیر تحریم را دنبال کنند.

قاسمی‏فرزاد تاکید کرد: شاید آنها با حضور خود می‏خواستند بگویند قصد تحریم انتخابات را ندارند و به نوعی نشان دهند حرکتی که قبلا کرده بودند، اشتباه بوده است.

انتهای پیام/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول