اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ایستگاه راه آهن ملایر:

فروردین سال 91 ایستگاه راه‌آهن ملایر تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ایستگاه راه آهن ملایر از تحویل ایستگاه راه آهن ملایر در فروردین ماه سال آینده به ناوگان ریلی کشور خبر داد.

فروردین سال 91 ایستگاه راه‌آهن ملایر تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، فرهاد احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران ملایر اظهار داشت: ایستگاه راه‌آهن ملایر در حال حاضر در دست پیمانکار است و با هماهنگی‌های به عمل آمده پیش‌بینی شده که در فروردین سال آینده به ناوگان ریلی کشور تحویل داده شود.

وی افزود: در حال حاضر بحث کنترل ترافیک راه آهن را داریم و ایستگاه‌های حک ملایر و سمنگان اراک باز بوده و دو ایستگاه دیگر بسته است.

مدیرعامل ایستگاه راه آهن ملایر یادآور شد: دفتر ترافیک همه روزه مشغول به کار است و هفت نفر متصدی ترافیک و شش نفر سوزنکار در آن فعالیت می‌کنند.

وی از ضعف اطلاع‌رسانی در راه آهن ملایر انتقاد کرد و گفت: در این زمینه اکثر مسافران راه آهن ملایر از شهرهای همدان و کرمانشاه هستند و خود ملایری‌ها از قطار استفاده کمتری دارند.

احمدی مشکل اصلی این ایستگاه را عدم نظارت بر سرویس‌دهی تاکسی‌های مسیر راه آهن عنوان کرد و گفت: در این راستا ‌پیگیر هستیم تا نظارت بیشتری بر این امر صورت گیرد.

وی از فروش بلیت به صورت اینترنتی برای مسافران در ملایر خبر داد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به وب سایت و با داشتن حساب بانکی ملت، پارسیان و سامان تا سقف 3 میلیون ریال و 12 بلیت خریداری کنند.

مدیرعامل ایستگاه راه آهن ملایر در پایان افزود: قطار ملایر ـ تهران به عنوان یکی از تمهیدات در نظر گرفته شده بود که این امر به دلیل نبودن سالن‌های مسافری محقق نشد اما قطار ملایر ـ مشهد یک روز در میان مسافر دارد و از تهران هم عبور می‌کند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول