اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌آهن آذربایجان آماده استقبال از بهار

کیفیت واگن‌های راه‌آهن ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه‌آهن آذربایجان از آمادگی کامل این راه‌آهن برای استقبال از بهار خبر داد و گفت: ارتقای کیفیت کوتاه مدت در واگن‌ها در اولویت کاری این راه‌آهن است،

کیفیت واگن‌های راه‌آهن ارتقا می‌یابد

میرحسن موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: برای استقبال از مسافران نوروزی از هم‌اکنون اقدامات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: بازدید از خطوط و ریل‌ها،سوزن‌ها، ساختمان و تاسیسات، ایستگاه‌ها، رنگ‌آمیزی مجدد خطوط سکوها، تنظیم و تنظیف چراغ‌های علایم ایستگاه‌ها از جمله اقدامات اولیه راه‌آهن آذربایجان برای استقبال از مسافران نوروزی است که در حال اتمام است.

ارتقای کیفیت کوتاه مدت در واگن‌ها

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان همچنین از تشکیل ستاد نوروزی راه‌آهن آذربایجان با مرکزیت تبریز نیز خبر داد و گفت: جلسات این ستاد به صورت هفتگی و مرتب در حال برگزاری است و تمام مسائل و مشکلات احتمالی که پیش‌بینی می‌شود مورد به مورد بررسی شده و راه‌حل‌های رفع در مواقع بحران تصویب می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت کوتاه مدت در واگن‌ها در اولویت کاری این راه‌آهن است، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حرکت به موقع قطارها از مبدا انجام گرفته و امیدواریم در حرکت قطارها در حوزه استحفاظی راه‌آهن آذربایجان شاهد هیچ‌گونه تاخیری در ایام نوروز نباشیم.

موسوی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال تجهیز نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مساجد ایستگاه‌ها هستیم.

کشیک‌های شبانه‌روزی برای راهنمایی مسافران نوروزی

مدیرکل راه‌آهن آذربایجان در ادامه یادآور شد: برای راهنمایی مسافران و نیز راحتی و آسایش، سهولت در رفت و راهنمایی کامل مسافران ورودی به ایستگاه‌ها کشیک‌های شبانه‌روزی برای پرسنل راه‌آهن آذربایجان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین ادامه داد: سفره‌های هفت‌سین نیز طبق روال سال‌های گذشته در تمام ایستگاه‌های حوزه راه‌آهن آذربایجان چیده خواهد شد.

استقبال از مسافران روز عید

موسوی در ادامه به برنامه استقبال از مسافران در روز اول نوروز 91 نیز اشاره کرد و گفت: برنامه ویژه‌ای برای استقبال از میهمانان ورودی به حوزه راه‌آهن آذربایجان در روز اول عید تدارک دیده شده که کارکنان ایستگاه‌ها برای مسافران ورودی در روز اول فروردین 91 اجرا خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: تعداد قطارها در ایام‌پیک نوروزی نسبت به روزهای عادی افزایش خواهد داشت. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول