اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب رتبه برتر مشارکت در انتخابات

کهگیلویه و بویراحمد به 700 هزار لوح تقدیر نیاز دارد‌

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضوری که مردم این استان در انتخابات داشته و رتبه برتر کشور را کسب کردند باید به جمعیت 700 هزار نفری آن‌ها تبریک گفت و همه لایق دریافت لوح تقدیرند.

کهگیلویه و بویراحمد به 700 هزار لوح تقدیر نیاز دارد‌

 اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: حماسه‌ای که مردم این استان در انتخابات خلق کردند بی‌نظیر بود و چنین مشارکتی شاید در آینده انتخابات‌های کشور تکرار نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه وظیفه داریم از این حضور آگاهانه برای تکرار در انتخابات‌های آینده مراقبت کرده و خدای نخواسته با رفتار و گفتار خود به این جام زیبای بصیرت ضربه وارد نکنیم.

نیکزاد ادامه داد: با مسئولان عالی کشور که از طریق تلفن هم‌کلام می‌شویم همگی این موفقیت بزرگ را به ما تبریک گفته و از ولایت‌مداری و در صحنه بودن مردم استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گویند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این حرکت مردم استان ما قلب رهبری را خشنود کرد و به حتم در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه از این پس همراهی مسئولان عالی کشوری را بیشتر خواهیم داشت.

نیکزاد در ادامه عنوان کرد: اکنون بعد از پشت سر گذاشتن انتخابات دیگر رقابت انتخاباتی نداریم ولی آن‌چه را که باید اکنون میدان رقابت بدانیم خدمت‌گزاری و سبقت گرفتن از یکدیگر در راه ساختن استان است.

این مسئول عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پس از پشت سر گذاشتن انتخابات شمیم خوش رفاقت و همدلی به مشام می‌رسد، بیان داشت: نباید اجازه دهیم با رسوخ تفرقه و جدایی این دستاورد مبارک در استان ما منزوی شده و حاشیه‌ها جای متن را بگیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه از جمله منتخبین کنونی و نمایندگان مجلس هشتم در این استان باید مواظب باشند و اجازه ندهند که برخی سخنان نسنجیده عده‌ای خاص، مردم را دلسرد و ناامید کند.

نیکزاد گفت: مطبوعات و رسانه‌ها هر چه درباره این انتخابات در استان ما بنویسند و بگویند تکراری نخواهد بود چرا که بزرگی این حماسه با هیچ زبان و قلمی قابل بیان نیست.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول