اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی خبر داد

راه‌اندازی کمیته‌های مشورتی در دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی، این واحد راه‌اندازی کمیته‌های مشورتی در دانشگاه را باعث پویایی سازمان عنوان کرد.

راه‌اندازی کمیته‌های مشورتی در دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علی محمد صفانیا ظهر امروز در جمع اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی گفت: حضور پرشور، حماسی و غرورانگیز ملت شریف ایران به ویژه دانشگاهیان و دانشجویان به همراه همه احاد جامعه روز 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر بر تارک افتخارات این انقلاب  خلق کرد.

وی افزود: با حضور پر شور و با بصیرت ملت شریف ایران پای صندوق رای یک مجلس صالح و سالم و قوی تشکیل خواهد شد که می‌تواند بر عملکرد همه دستگاه‌های کشور اثر بگذارد.

مسئول بسیج اساتید واحد آیت‌الله آملی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: لازمه پیشرفت و سازندگی کشور استمرار حرکت در مسیر صراط مستقیم الهی و راه اسلام، حفظ بصیرت و عمل به وظیفه همه احاد جامعه به ویژه دانشگاهیان است.

صفانیا با اشاره به حضور مردم در روز 12 اسفند  برای شرکت در انتخابات مجلس نهم تصریح کرد: حضور دانشگاهیان به همراه مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرشور بود و دشمن را در اجرای توطئه‌هایش دچار تردید و تزلزل و وادار به عقب‌نشینی کرد.

دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: انتخابات برای کشور ما مصونیت بخش است و این حضور پرشور مردم در روز 12 اسفند 90 دشمن را از تعرض به ایران اسلامی منع کرد و نشان داد انتخابات در جمهوری اسلامی  یکی از مهم‌ترین مظاهر حفظ هیبت و هیمنه انقلاب در سطح جهان است.

صفانیا در بخش دیگری از سخنانش انتخاب فرهاد دانشجو را به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت و افزود: ایشان از نیروی‌های شایسته، کارآمد، متعهد و در خط امام و رهبری هستند و برنامه‌های خوبی را برای تعالی و پیشرفت بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از زحمات 30 ساله جاسبی تشکر کرد و گفت: ما باید قدردان تلاش‌های ایشان که منشا تحولات زیادی در دانشگاه بود باشیم.

وی با اشاره به برنامه‌های وسیع ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی متذکر شد: کمیته‌های مشورتی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به دستور رئیس دانشگاه راه‌اندازی شده است.

صفانیا با تاکید بر اینکه حمایت از کمیته‌های مشورتی در سطوح دانشجویان، کارکنان و اساتید باعث پویایی سازمان خواهد شد، اذعان داشت: همه اساتید، کارکنان و دانشجویان صاحب نظر برای پیشبرد اهداف دانشگاه نقطه نظرات، ایده‌ها و عقاید ارزشمند خود را اعلام کرده و در این فراخوان شرکت کنند.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول