اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری محفل انس با قرآن

برترین‏های قرآنی در مهدیشهر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: محفل انس با قرآن کریم ویژه تجلیل از برگزیدگان قرآن و مربیان فعال قرآنی در مهدیشهر برپا شد.

برترین‏های قرآنی در مهدیشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، ظهر امروز رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در محفل نورانی انس با قرآن کریم، ضمن بیان روایتی از امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: آن چیزی که در پرونده اعمال ما باقی می‏ماند، ایمان و کمک به مردم است.

حجت‏الاسلام غلام‏رضا زاهدی با بیان اینکه "حیات" از میان واژه‏های قید شده در قرآن از همه مهم‏تر است، اظهار داشت: ارزش انسان به این است که معارف دینی را بیاموزد و به خودش حیات بخشد.

وی با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: ایشان می‏فرمایند که "خداوند رحمت کند آن زن و مردی که بداند از کجا آمده، کجاست و به کجا می‏رود".

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهدیشهر گفت: اگر انسان جست‏وجو داشت و خودش را پیدا کرد، آن وقت یک انسان ارزشی به شمار می‏رود.

وی با استناد به سخن امام صادق (ع)، تلاوت‏کنندگان قرآن را دو دسته بیان کرد و افزود: دسته نخست کسانی هستند که قرآن را به عنوان زیبایی و دکور در منزل نگهداری می‏کنند که چه بسا در اشتباه و گمراه بوده و دسته دوم نیز کسانی هستند که قرآن را می‏خوانند و سر به تامل و تفکر فرو می‏برند و حلال آن را حلال و حرام آن را حرام می‏شمارند که این گروه اهل بهشت محسوب می‎شوند.

به گزارش فارس؛ در این محفل نورانی علاوه بر تلاوت قرآن کریم توسط قاریان و حافظان ممتاز استان، گروه تواشیح منتخب شهرستان مهدیشهر نیز با هم‏سرایی خود همه را به فیض رساندند و مورد تحسین حاضران قرار گرفتند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از برگزیدگان و ممتازان قرآن در مهدیشهر تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول