اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

240 دانشجوی کرمان به راهیان نور می‌پیوندند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت: از مجموع یک هزار و 100 نفر ثبت‌نام شده برای شرکت در اردوی راهیان نور، 240 نفر به قید قرعه برای حضور در این سفر معنوی انتخاب شدند.

240 دانشجوی کرمان به راهیان نور می‌پیوندند

فرشاد پهلوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سال جاری سعی شده بیشتر روی کیفیت اعزام راهیان نور و برنامه‌های آن توجه شود.

وی بیان داشت: در این سفر بسته فرهنگی مشتمل بر جانماز، مهر، تسبیح، چفیه، تقویم سال 91 و کتاب "خاک‌های نرم کوشک" از مجموعه انتشارات دفاع مقدس و نشریه بسیج به دانشجویان اهدا می‌شود و همچنین در طول سفر برنامه‌های فرهنگی توسط مسئول فرهنگی برای هر اتوبوس در نظر گرفته شده است.

پهلوان افزود: دراین سفر از راویان دفاع مقدس نیز دعوت به عمل آمده که از صحبت‌های آنها سئوالاتی طرح و مسابقاتی در همین زمینه برگزار می‌شود.

وی گفت: با حضور سردار ابوالحسنی رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان جلسه توجیهی دانشجویان برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی واحد کرمان در مورد روند ثبت‌نام از داوطلبان نیز اظهار داشت: ثبت‌نام دانشجویان از سوم اسفند ماه جاری آغاز شد و تا 14 اسفند ماه ادامه داشت و این در حالی است که برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم ‌برای این اعزام را قبل از شروع ترم بهاره آغاز کرده بودیم.  

وی ابراز داشت: 18 اسفند ماه جاری با اعزام شش دستگاه اتوبوس شامل ترکیب چهار اتوبوس خواهران و دو اتوبوس برادران این سفر معنوی آغاز می‌شود.

انتهای خبر/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول