اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی خبر داد

اعزام 6 هزار دانشجوی بسیجی آذربایجان‌شرقی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: مسئول اردوی راهیان نور سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی از اعزام 6 هزار دانشجوی بسیجی استان به اردوی راهیان نور از اسفند امسال خبر داد.

اعزام 6 هزار دانشجوی بسیجی آذربایجان‌شرقی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از برگزاری این اردو را برای دانشجویان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با جنگ نرم دشمنان و میثاق با ولایت‌‌فقیه و آرمان‌های خون شهدا بیان کرد و گفت: این دانشجویان به مدت یک هفته از مناطق جنگی غرب و جنوب کشور و نیز در مسیر راه از مکان‌های زیارتی قم، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت امام (ره) دیدن خواهند کرد.

وی استقبال دانشجویان استان را برای اعزام به این سفر معنوی صد در صد مثبت توصیف کرد و افزود: با توجه به علاقه پرشور و بی‌نظیر آنها در صورت داشتن امکان و حمایت مسئولان این تعداد به 10 هزار نفر افزایش یافته و نیز بر اساس قرعه‌کشی یا اولویت با دانشجویان بار نخست خواهد بود.

مسئول اردوی راهیان ‌نور سازمان بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف اردوی راهیان نور، شب شعر و خاطره، زیارت گلزار شهدای استان و ارائه بروشور و بسته‌های فرهنگی را به دانشجویان قبل از اعزام برای آماده شدن آنها بر شمرد.

حاتمی گفت: دانشجویان بسیجی آذربایجان‌شرقی امسال با 45 دستگاه اتوبوس در قالب 150 کاروان دانشجویی به همراه مسئولان دانشگاهی به این اردو اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 5 هزار نفر دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی به این اردو اعزام شدند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول