اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه موسیقی حوزه هنری:

سیاست اصلی خانه موسیقی تولید و پژوهش است

خبرگزاری فارس: مدیر خانه موسیقی حوزه هنری گفت: سیاست اصلی خانه موسیقی تولید و پژوهش است و این رویکرد در دیگر خانه‌های حوزه هنری مانند خانه گرافیک، خانه عکس، خانه تجسمی و ادبیات نیز رعایت می‌شود.

سیاست اصلی خانه موسیقی تولید و پژوهش است

امید قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره تولیدات این مرکز در نیمه دوم سال جاری تا اوایل سال 91 اظهار داشت: امسال آلبوم باغ من، بهار من به خوانندگی امیرمسعود امیری و آهنگ‌سازی مسعود میرزایی به علاقه‌مندان عرضه شد و آلبوم‌های دریغ به خوانندگی مجتبی عسگری و آهنگ‌سازی مسعود میرزایی و مجموعه موسیقی کودک ( گروه سنی ب و ج ) براساس روایات قرآن که شامل سه آلبوم است و به صورت ارکستر بزرگ ضبط شده در ابتدای سال آینده به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین آلبوم‌های در امتداد اصوات از بابک رجبی آهنگ‌ساز جوان اصفهانی، دف و دف از محمد افشارلو و سومین آلبوم استاد علی‌اصغر شاهزیدی بعد از چرخ گردون و سروش در حال آماده‌سازی است و سال آینده به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

مدیر خانه موسیقی حوزه هنری در ادامه تصریح کرد: ضبط آلبومی از 13 خواننده جوان اصفهانی که به صورت ارکستر بزرگ ضبط شده به پایان رسیده و در مرحله تدوین نهایی است و ضبط آلبومی از دو‌نوازی تار توسط هنرمندان عرصه موسیقی مشتاقی و عشیق به تازگی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این خانه کتاب‌هایی نیز در زمینه موسیقی ایرانی در دست تولید دارد، تأکید کرد: کتاب‌های شیوه‌های "راه‌گردانی" (تکنیکی در آوازخوانی موسیقی)، "راه و رسم منزل‌ها"، "شیوه‌های تحلیلی تصنیف‌خوانی" که مؤلف هر سه آنها منصور اعظمی‌کیاست توسط حوزه هنری به چاپ رسیده است.

قبادی ادامه داد: از تولیدات حوزه هنری کتاب "موسیقی اصفهان در گذر زمان" از منصور اعظمی‌کیا و کتاب مجموعه آثار زنده‌یاد جهانگیر ملک به گردآوری محمود رفیعیان هنرمند جوان اصفهانی در دست چاپ است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول