اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تنظیم بازار

4 گروه بازرسی در بازار فیروزکوه فعال شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه از حضور چهار گروه از بازرسان برای نظارت بر بازار عید امسال خبر داد.

4 گروه بازرسی در بازار فیروزکوه فعال شد

عبدالله بطنی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: میوه‏های مورد نیاز عید برای مردم شهرستان فیروزکوه به مقدار کافی تامین شده است.

وی اضافه کرد: این میوه‏ها به صورت یارانه‏ای قیمت‏گذاری شده‏اند و با نظارت بازرسان به اندازه نیاز واقعی مردم در بین آنها به طور عادلانه توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر 40 تن سیب درختی قرمز در سردخانه‏های شهرستان دماوند و 70 تن پرتقال در سردخانه‏های شهرستان فیروزکوه ذخیره شده که از 25 اسفندماه توزیع آنها در سطح شهرستان فیروزکوه آغاز می‏شود.

بطنی تصریح کرد: برای کنترل و نظارت بیشتر بر قیمت‏های بازار عید و تامین اجناس و کالای مورد نیاز مردم شهرستان فیروزکوه، نمایشگاهی بهاره با 31 غرفه در سالن هلال احمر این شهرستان زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه برپا شده است.

وی تاکید کرد: در غرفه‏های این نمایشگاه میوه، آجیل، شیرینی، خشکبار، مواد غذایی پروتئینی مانند گوشت، مرغ و تخم مرغ، انواع پوشاک، کیف، کفش و دیگر کالاهای مورد نیاز مردم با 15 تا 20 درصد تخفیف به مشتریان و مردم فروخته می‏شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه گفت: تاکنون بازدید و استقبال قابل توجهی توسط مردم از این نمایشگاه به عمل آمده است.

وی تاکید کرد: بازرسان مجمع امور صنفی به طور دائم و مستمر بر کالاهای ورودی به نمایشگاه و نحوه اعلام قیمت آنها توسط فروشندگان نظارت می‏کنند.

بطنی عنوان کرد: در نمایشگاه بهاره شهرستان فیروزکوه قیمت مرغ منجمد بسته‏بندی شده کیلویی 31 هزار ریال و قیمت گوشت منجمد برزیلی کیلویی 92 هزار ریال اعلام و عرضه می‏شود.

وی یادآور شد: برای تنظیم بازار و نظارت‏های ویژه بر بازار عید امسال، چهار اکیپ از بازرسان ادارات و دستگاه‏های دولتی از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، فرمانداری، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت و درمان بازار را به طور کل رصد می‏کنند و به طور گسترده در بازار حضور دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: این چهار اکیپ در قالب گشت‏های مشترک نظارت‏های لازم را بر بازار و اصناف مختلف انجام می‏دهند و کالاها و کمبودهای مورد نیاز مردم را تشخیص داده و در صورت لزوم اقدام به ورود آن کالا با قیمت تعیین شده و مصوب به بازار می‏کنند.

وی تاکید کرد: بازرسان تخلفات صنفی همچون گرانفروشی، کم‏فروشی، درج نکردن قیمت و ورود و فروش کالاها و اجناس غیرمجاز و غیربهداشتی را ثبت و گزارش می‏کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: همچنین با متخلفان به شدت و طبق قانون برخورد و در صورت نیاز جریمه‏هایی برای این گونه افراد در نظر گرفته می‏شود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول