اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان:

مردم تشنه شنیدن اخبار سلامت هستند

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان گفت: بررسی‌ها نشان داده که مردم به شدت تشنه شنیدن اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه سلامت از جمله اخبار مربوط به بهداشت مواد غذایی از رسانه‌ها هستند.

مردم تشنه شنیدن اخبار سلامت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان، علی پارسا اظهار داشت: اطلاع‌رسانی در مورد مسائل بهداشتی وظیفه مسئولان حوزه سلامت و پاسخ‌گویی به نیاز مردم است.

وی بیان داشت: امروزه به دلیل ارتقاء فرهنگ بهداشتی مردم، انتظارات و مطالبات آنان از رسانه‌ها نسبت به گذشته متفاوت شده و خواهان شنیدن رویدادهای خبری روز و مطالب آموزشی نوین در همه عرصه‌ها از جمله در حوزه سلامت هستند.

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان تصریح کرد: بررسی‌ها نشان داده که مردم به شدت تشنه شنیدن اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه سلامت از جمله اخبار مربوط به بهداشت مواد غذایی از رسانه‌ها هستند.

وی ادامه داد: مسئولان سازمان‌های بهداشتی درمانی باید با غنیمت شمردن این فرصت به تبیین و انعکاس هر چه بیشتر رویدادهای این حوزه پرداخته و با پاسخ‌گویی به این نیاز اجتماعی، ارتقاء فرهنگ بهداشتی جامعه را فراهم آورند.

پارسا افزود: در همین راستا کارشناسان بهداشت محیط به دلیل آنکه مسئولیت رسیدگی به اصلی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای مردم یعنی آب، غذا و بهداشت محیط اماکن عمومی را برعهده دارند، همواره در کانون توجه مردم بوده و اخبار مندرج در رسانه‌ها در مورد آنان به دقت از سوی مردم رصد می‌شود.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر با توجه به پیشرفت‌ها و تحولات عمیقی که در تمام حوزه‌ها روی داده و با عنایت به مطالبات جدید جامعه لازم است بهداشت محیط خود را به آخرین علوم و فناوری‌های روز مجهز کند و با اجرای طرح تجمیع بهداشت محیط این مهم در حال تحقق است.

مدیر مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان در ارتباط با توقیف یک تن عسل خبر داد و اضافه کرد: کارشناسان بهداشت محیط این مرکز یک تن عسل را که آدرس غیر واقعی بر روی بسته‌بندی آنها درج شده بود توقیف و به مرکز بهداشت منتقل کردند.

وی تأکید کرد: این عسل‌ها که فاقد شناسه نظارت نیز بودند در ظروف شیشه‌ای و پلاستیکی در وزن‌های 700 گرم تا یک کیلوگرمی و با نام هفت‌گل بوستان خوانسار بسته‌بندی و به بازار عرضه شده بود و با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد آدرس مندرج بر روی بسته بندی غیر واقعی است.

پارسا گفت: تولید کنندگان مواد غذایی ملزم به درج دقیق مشخصات از جمله آدرس محل تولید بر روی محصولات غذایی هستند و در صورتی که آدرس غیر واقعی بر روی بسته‌بندی درج شود تخلف محسوب و به توقیف کالا منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون سه نمونه مختلف از عسل توقیف شده برداشته و به آزمایشگاه غذا ارسال شده و در صورتی که جوابیه آزمایش، عدم مطابقت عسل با استانداردهای لازم را تأیید کند، میزان جرائم تولید کننده بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول