اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری 8 رشته‌ پر طرفدار ورزشی در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری در 8 رشته پر طرفدار ورزشی در منطقه ویژه پارس خبر داد.

برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری 8 رشته‌ پر طرفدار ورزشی در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بهرام رضاییان بعد از ظهر امروز در نشست کمیته ورزش پارس جنوبی اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در جامعه امری لازم است و بویژه در محیط‌های صنعتی و عملیاتی اهمیتی دوچندان دارد.

وی افزود: در سال‌های گذشته در عسلویه و پارس جنوبی امکانات ورزشی بسیار خوبی مستقر شده و گام بلندی در نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین کارکنان صنعت نفت برداشته شده است.

رئیس امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری رشته‌های پر طرفدار ورزشی در منطقه ویژه پارس خبر داد: دوره‌های آموزش مربیگری در 8 رشته ورزشی پرطرفدار در این منطقه برگزار می‌شود که تاکنون در سه رشته ورزشی این مهم انجام شده و در 5 رشته نیز به زودی انجام می‌شود.

رضاییان تصریح کرد: دوره‌های آموزشی مربیگری برخی رشته‌های ورزشی مانند شنا، فوتسال، یوگا، ووشو و هنرهای رزمی در سال آینده با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: پیشتر نیز دوره‌های آموزشی ووشو، شنا و تیراندازی با کمان برای کارکنان شاغل در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر منطقه ویژه پارس در مجموعه ورزشی نایبند برگزار شده بود.

رضاییان اضافه کرد: اطلاعیه نام‌نویسی از علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آموزشی یاد شده، از سوی امور ورزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به زودی اعلام می‌شود.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده از سوی ساکنان و اهالی بومی ساکن منطقه ویژه پارس به فعالیت‌های ورزشی، آماده میزبانی برگزاری فعالیت‌های ورزشی استان در منطقه ویژه پارس نیز هستیم.

رضاییان گفت: از تمام امکانات و ظرفیت موجود برای ارتقای کیفی فعالیت‌های ورزشی بهره می‌بریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول