اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فولادگر:

مهم‌ترین دغدغه مجلس آینده باید جهاد اقتصادی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مهم‌ترین دغدغه مجلس آینده باید جهاد اقتصادی باشد.

مهم‌ترین دغدغه مجلس آینده باید جهاد اقتصادی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان حمیدرضا فولادگر در همایش زنان، طلایه‌‌دار عرصه حضور اظهار داشت: امروز شرایط روز کشور در عرصه داخلی و خارجی به واسطه موقعیت حساس نظام در دنیا و گسترش بیداری اسلامی حساس‌تر از گذشته است.

وی افزود: زمانی که دشمنان نظام با هجمه به کشور ما در سال‌های اولیه انقلاب نتوانستند کاری از پیش ببرند با روش‌های مختلف سعی کرند به نظام ما ضربه بزند که نمونه اخیر آن را در فتنه 88 شاهد بودیم.

این کاندیدای اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تمام نشیب و فرازها جمهوری اسلامی ایران استوار و پا برجا ایستاد و سر خم نکرد و اکنون این موقعیت برتر ایران در صحنه جهانی سبب افزایش دشمنی‌های آنها با نظام ما شده و پیروزی‌های اخیر کشورهای مسلمان بر احساس خطر استعمارگران درباره گسترش انقلاب اسلامی ایران افزوده است.

وی ادامه داد: این انقلاب‌ها تا زمانی که با شعار کمونیستی و سوسیالیستی پیش می‌رفتند موفقیتی کسب نکردند اما اکنون انقلاب‌های منطقه به تقلید از انقلاب ما بر پایه دین گسترش یافته است.

فولادگر با بیان اینکه مردم برای دفاع از نظام هیچ‌گاه کم نگذاشته‌اند، گفت: در راهپیمایی بی‌نظیر 22 بهمن امسال اکثر جمعیت را نسل جوان تشکیل می‌دادند که برخی از آنها بعد از انقلاب به دنیا آمده‌اند و این نشان ‌دهنده رویش، زایش و جوشش انقلاب است چرا که این انقلاب پاسخی به ندای فطرت درونی انسان‌هاست.

وی اضافه کرد: بنابراین به سبب اینکه انقلاب ما مطابق ندای فطرت الهی بوده و هنوز همان مسیر را ادامه می‌دهد هرگز به سمت خمودی و سستی نمی‌گرود و همواره استوار و پابرجا می‌ماند.

این کاندیدای اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر حضور مردم در صحنه نباشد نظام ولایت فقیه با وجود حقانیت دوام ندارد، بیان داشت: حضرت علی‌(ع) زمانی توانستند تشکیل حکومت دهند که مردم با ایشان  بیعت کردند و پیش از آن به مدت 25 سال با وجود امامت و ولایت خانه‌نشین بود.

وی افزود: نه مقام ولی‌فقیه از امام معصوم و نه نظام جمهوری اسلامی از حکومت امام معصوم بالاتر است بنابراین حضور مردم در صحنه وظایف مسئولان نظام را سنگین‌تر می‌کند.

فولادگر تصریح کرد: افراد متدین رای دادن را تکلیف می‌دانند و افرادی که به حقوق اجتماعی معتقدند رای دادن را حق مسلم خود می‌داند و بین حق و تکلیف دعوایی مطرح نیست چرا که شرکت در انتخابات هم حق وهم تکلیف است.

وی با بیان اینکه پیش از حضور در انتخابات لازم است تحقیق‌های لازم انجام شود، تاکید کرد: این وظیفه ماست که مجلسی را تشکیل دهیم که قوی‌تر، کارآمدتر، اصول‌گراتر از مجلس هشتم باشد زیرا اگر مجلس تقویت شود قوای دیگر را هم تقویت می‌کند.

این کاندیدای اصولگرای مجلس شورای اسلامی درباره شرایط یک نماینده اصلح نیز گفت: یک نماینده مجلس لازم است شرایط ایجابی مانند اعتقاد به ولایت، پایبندی به نظام و موارد دیگر را دارا باشد و از شرایط سلبی مانند عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، قدرت، فساد، فتنه و انحراف به دور باشد اما تمام این‌ها شرایط کافی برای نمایندگی است.

وی ادامه داد: شرط لازم برای یک نماینده مجلس آشنایی وی به مسائل روز کشور و برنامه داشتن برای آینده کشور است و از دیدگاه من اولویت دادن به بحث جهاد اقتصادی در این میان بسیار مهم است.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول