اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو

تارنمای میراث فرهنگی استان سمنان رونمایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از رونمایی تارنمای اینترنتی این اداره کل در آستانه سال نو خبر داد.

تارنمای میراث فرهنگی استان سمنان رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حمید یزدانی امروز گفت: سایت اداره‌کل میراث فرهنگی استان سمنان به آدرس www.mirassemnan.ir رونمایی شد و از این پس قابل دسترس است.

وی با بیان اینکه این سایت دارای بخش‏های متعدد معرفی استان سمنان است، گفت: این سایت در مرحله بارگذاری اطلاعات و تکمیل بخش‏های مختلف بوده و در حال حاضر اخبار به روز اداره‌کل و هم‌چنین اخبار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان بر روی سایت قابل مشاهده است.

یزدانی هدف از راه‏اندازی این سایت را برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مردم عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه‏های آینده، راه‏اندازی بخش ترجمه شده سایت به زبان انگلیسی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به تمایل بیشتر مردم به دریافت خدمات از راه دور و استقبال از دولت الکترونیک ابراز امیدواری کرد: با قرار دادن فرم‏های مورد نیاز بخش‏های مختلف، مراجعه ارباب‌رجوع به اداره‌کل تا حد ممکن کاسته شود.

یزدانی از دیگر فعالیت‏های انجام شده برای برقراری ارتباط با هم‏وطنان را راه‏اندازی سامانه پیامک اداره‌کل با شماره 30006418 عنوان کرد.

وی افزود: هم‏وطنان علاوه بر ارسال انتقادات و پیشنهادات خود می‏توانند با ارسال عنوان آثار تاریخی و گردشگری استان، از اطلاعات این آثار مطلع شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: توسط سامانه بلوتوث این اداره‌کل نیز اطلاعات آثار تاریخی و گردشگری استان بر روی گوشی همراه مسافران و گردشگران در دسترس است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول