اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی سوادکوه:

89000 مترمربع از عرصه‌های طبیعی سوادکوه به بیت‌المال برگشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سوادکوه از رفع تصرف 86 هزار و 834 مترمربع از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان در سال جاری خبر داد.

89000 مترمربع از عرصه‌های طبیعی سوادکوه به بیت‌المال برگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، یدالله داوودی شامگاه سه‌شنبه در همایش مرتع‌داری و بهره‌برداری از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سوادکوه با اشاره به این مطلب که حفاظت از جنگل وظیفه مهم ما برای استفاده آیندگان از آن است، گفت: تعداد 77 فقره رفع تصرف عرصه توسط منابع طبیعی شهرستان سوادکوه به مرحله اجرا درآمده است.

داوودی تصریح کرد: به‌کارگیری از بخش‌های برون سازمانی به ویژه ناجا و دستگاه قضایی در راستای اهداف منابع طبیعی و استفاده از فناوری‌های نوین در زمینه حفاظت موثر برای اجرایی کردن اهدافمان در اولویت یگان حفاظت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: حفاظت از عرصه و اعیان منابع طبیعی از طریق اجرای مقررات موضوعه، گشت و مراقبت و اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی به موقع، کنترل بهره‌برداری از عرصه و اعیان منابع طبیعی، اتخاذ تدابیر و تمهیدات و اقدامات لازم به منظور جلوگیری و مقابله با جرایم مرتبط با وظایف قانونی سازمان از دیگر وظایف یگان حفاظت است.

وی به رسالت‌های دیگر یگان حفاظت اشاره کرد و افزود: بازرسی و کنترل محموله‌های جنگلی و مرتعی و کشف محموله‌های قاچاق و غیرمجاز، اجرای تصمیم‌ها، آرا و احکام مراجع اداری و قضایی صادره درباره پرونده‌های مرتبط با تخلف‌ها و جرایم در عرصه و اعیان منابع طبیعی نیز از دیگر وظایف یگان حفاظت است.

وی به تنظیم 39 تخلف تصرف عرصه به مساحت 35 هزار و 854 مترمربع در سوادکوه اشاره کرد و گفت: در سال جاری از تعلیف 3 هزار و 598 واحد دامی به تعداد 30 فقره جلوگیری شده است.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول