اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جیرفت:

پیشرفت جامعه در گرو استفاده بهینه از منابع طبیعی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جیرفت گفت: اقتصاد و جامعه پیشرفته مدیون استفاده مناسب، علمی و بهینه از منابع طبیعی است.

پیشرفت جامعه در گرو استفاده بهینه از منابع طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ناصر برومند عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه منابع طبیعی در دانشگاه جیرفت با بیان اینکه اهمیت منابع طبیعی مانند آب، خاک، جنگل و ... بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: تمام نیازهای انسان از منابع طبیعی مانند انرژی، خوراک، پوشاک و ... گرفته می‌شود.

وی با توجه به اهمیت منابع طبیعی افزود: اقتصاد و جامعه پیشرفته مدیون استفاده مناسب، علمی و بهینه از منابع طبیعی است.

برومند با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در این زمینه تصریح کرد: تبدیل فرهنگ عمومی استفاده از منابع طبیعی به معارف عمومی و آگاهی دادن به جامعه از جمله شیوه‌های رسیدن به جامعه‌ای پیشرفته است.

وی با تأکید بر ترویج کارهای علمی و فنی در عرصه‌های منابع طبیعی به عنوان الگو ابراز داشت: در کشور ما دانشمندان متعهدی وجود دارند که فعالیت‌هایی را به عنوان الگو آغاز کرده‌اند که می‌تواند به عنوان زمینه‌ای برای برنامه‌های کل کشور فراهم شود.

برومند بیان داشت: برای اینکه مملکتی آباد و مترقی داشته باشیم، باید برای هر قطره آب، ذره خاک، شاخه درخت و گیاه درون زمین برنامه‌ریزی دقیق و منسجم صورت گیرد.

وی اذعان داشت: با بهره‌گیری صحیح از منابع بسیار فراوانی که در کشور وجود دارد، امیدواریم، بتوانیم، فردا ایرانی بهتر با حداقل چالش‌ها و مشکلات داشته باشیم.

برومند عنوان کرد: رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی و ... کشور در گرو استفاده بهینه از سرمایه‌های خدادای است که توجه ویژه تمام مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ی30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول