اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده منابع طبیعی جیرفت:

دانشکده منابع طبیعی جیرفت مستقل می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه جیرفت گفت: روند استقلال دانشکده منابع طبیعی دانشگاه جیرفت به گونه‌ای است که قطعاً در سال آینده مستقل می‌شود و اعتبارات خاص خود را جذب می‌کند.

دانشکده منابع طبیعی جیرفت مستقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرشاد سلیمانی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه منابع طبیعی در دانشگاه جیرفت اظهار داشت: نخستین ورودی دانشکده منابع طبیعی در دانشگاه جیرفت از طریق آزمون سراسری، بهمن 87 در رشته‌های مرتع و آبخیزداری و مدیریت مناطق بیابانی پذیرفته شدند.

وی افزود: در سال 90 با افزوده شدن، رشته شیلات در مقطع کارشناسی پیوسته در مجموع سه رشته در این دانشکده آموزش داده می‌شود.

سلیمانی تعداد دانشجویان این دانشکده را حدود 400 نفر ذکر و تصریح کرد: در سال آینده نخستین ورودی‌های دانشگاه جیرفت فارغ‌التحصیل می‌شوند تا گامی مهم در عرصه منابع طبیعی کشور بردارند.

وی ابراز داشت: روند استقلال دانشکده منابع طبیعی دانشگاه جیرفت به گونه‌ای است که قطعاً در سال آینده مستقل می‌شود و اعتبارات خاص خود را جذب می‌کند.

سلیمانی تعداد اعضای هیئت علمی این دانشکده را حدود شش نفر دانست و بیان داشت: تعدادی دانشجوی دکترا به صورت بورسیه نیز در سال آینده به این مجموعه می‌پیوندند.

وی گفت: آنان افرادی بسیار خلاق و توانمند هستند که در عرصه‌های مختلف علمی حدود 25 مقاله علمی پژوهشی و بیش از 100 مقاله علمی ترویجی و کنفرانسی در معتبرترین کنفرانس‌های مهم دنیا ارائه داده‌اند.

سلیمانی عنوان کرد: وجود دانشجویانی متفکر و فعال در این دانشکده می‌تواند، بسیاری از معضلات منابع طبیعی منطقه جنوب استان کرمان را رفع کند.

وی اذعان داشت: دومین نمایشگاه منابع طبیعی با همکاری دانشجویان دانشکده منابع طبیعی و مسئولان دانشگاه جیرفت در چهار بخش ماکت، بروشور، پوستر و پخش فیلم راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه جیرفت اظهار داشت: این نمایشگاه توسط دانشجویان این دانشگاه به مناسبت هفته منابع طبیعی در فضای سرپوشیده برپا شده و به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.

به گزارش فارس، پس از افتتاح نمایشگاه، مسئولان به همراه دانشجویان به مناسبت روز درختکاری در محوطه این دانشگاه تعداد زیادی اصله نهال کاشتند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول