اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

مشارکت‎های مردمی فرآیند سازندگی را در جامعه شتاب می‎بخشد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: مشارکت‎های مردمی فرآیند سازندگی را در جامعه شتاب می‎بخشد و می‎تواند در بازه زمانی کوتاهی راهگشای مسیر مطلوب باشد.

مشارکت‎های مردمی فرآیند سازندگی را در جامعه شتاب می‎بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: اتفاقات خوبی که در جامعه رخ می‎دهد ماحصل مشارکت خوب مردمی است.

وی تصریح کرد: حضور آگاهانه مردم تنها در عرصه‎های سیاسی نیست بلکه در همه عرصه‎های سازندگی نیاز به مشارکت جدی داریم و در مدیریت شهری این نیاز بیشتر احساس می‎شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان بیان داشت: هنر مدیران شهری در سلسله مراتب مختلفی چون استانداری، فرمانداری، شورای‎شهر، شهرداری و مدیران شهری دیگر نیز باید بر این مبنا باشد و از ظرفیت‎های مردمی به شایسته‎ترین نحو استفاده و این مهم را باید در دستور کار قرار داد.

دادبود اذعان داشت: ایجاد مشارکت برای سرمایه‎گذاران در موضوعات شهری می‎تواند یک هم‎افزایی خوبی را فراهم کند بنابراین لازم نیست همه بودجه‎ها را شورای‎شهر، دولت و یا دیگران فراهم کنند بلکه بسیاری از این اعتبارات، از طریق مشارکت مردم قابل تامین است.

وی از تشکیل سازمان سرمایه‎گذاری در شهرداری گرگان خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم این سازمان، جذب ویژه سرمایه‎گذاری را در شهرستان گرگان داشته باشد تا بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل‎های مردمی استفاده کنیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان در پایان تاکید کرد: تمام آنچه که در مجموعه فعالیت‎های خودمان داریم با قاطعیت می‎توان گفت اگر همبستگی و اتحاد مردم وجود نداشت شاهد اتفاقات خوب در استان نبودیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول